Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@09:05:55 GMT

مرگ تلخ کودک 6 ساله در جشن عروسی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۸۰۵

مرگ تلخ کودک 6 ساله در جشن عروسی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت یک بامداد امروز (28 تیر 98) حسب اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر فوت کودکی در باغ تالاری در غرب پایتخت، مأموران کلانتری 139 مرزداران به محل اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد کودک 6 ساله‌ای (تک فرزند خانواده) همراه والدینش برای شرکت در مراسم عروسی دختر عمویش از یکی از استانها به محل آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان داد، این کودک ساعت پایانی مراسم در حالیکه پدر و مادرش داخل سالن بودند به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی کردن در محوطه بود که دقایقی به تنهایی روی پل آهنی رفت.

شواهد نشان داد که پل آهنی روی آب‌نمای وسط باغ قرار داشته و روی پل که با چمن مصنوعی پوشانده شده بود سیمهای برقی نیز وجود داشت.

بررسی‌ها حاکی از آن بود که احتمالاً، قسمتی از سیم برق اتصالی داشت که پای کودک با آن برخورد کرده و منجر به برق‌گرفتگی شده بود، این کودک در نهایت پس از پرتاب شدن به داخل آب‌نما، جان خود را از دست داد.

سرهنگ جلیل مو‌قوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری با اعلام این خبر گفت موضوع به نظر مقام قضایی رسید؛ مسئولان تالار برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند و پرونده تحت رسیدگی است.

وی از والدین خواست در هر شرایطی مراقبت لازم از کودکان خود را به عمل آوردند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

تسنیم

انتهای پیام/

20 / 20 جانشین پلیس پیشگیری پایتخت مرگ تلخ کودک در جشن عروسی برق گرفتگی آب نمای وسط باغ اتصالی برق سرهنگ جلیل مو‌قوفه‌ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جانشین پلیس پیشگیری پایتخت برق گرفتگی اتصالی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده، خبر داد.

به گزارش ایران، شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر