Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:06:48 GMT

ایران حملات کابل و قندهار را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۸۰۸

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان حملات تروريستي به قندهار و كابل را محكوم كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوي وزارت امور خارجه با محكوم كردن حملات تروريستي در يك مركز فرماندهي در قندهار و دانشگاه كابل، ضمن اعلام انزجار شديد از اينگونه اقدامات و روش هاي خشونت آميز و غيرانساني، با دولت و مردم افغانستان بويژه خانواده قربانيان اين حوادث، ابراز همدردي كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدعباس موسوي افزود: اطمينان داريم دولت و ملت افغانستان و تمام گروه هاي قومي، سياسي و مذهبي اين كشور با حفظ هوشياري و وحدت خود، به مسير استقرار صلح و امنيت باثبات و پايدار در افغانستان ادامه خواهند داد.انفجار خودروی بمب گذاری شده در کابل ، پایتخت افغانستان بیش از 30 کشته و  زخمی برجا گذاشت.
بر اثر این انفجار تروریستی که مقابل ورودی دانشگاه کابل روی داد دستکم شش نفر  از جمله یک مامور پلیس کشته و 27  نفر زخمی شدند.در هفته های اخیر چند استاد دانشکده شرعیات دانشگاه کابل به علت تبلیغ و عضوگیری برای داعش بازداشت شده بودند. قرار بود امروز دو هزار و  500 دانش آموخته رشته حقوق در دانشگاه کابل در امتحان قضایی شرکت کنند.
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایران محکوم حملات کابل قندهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه