Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز در پی وعده داده شده برای ارائه تصاویر پهپادهای نیروی هوافضای سپاه از ناو آمریکایی "یو اس اس باکسر" که مدعی سرنگون کردن پهپاد ایران در روز پنج شنبه و در تنگه هرمز شده بود، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین تصاویر مرتبط با این ماجرا را برای اثبات این دروغ امریکایی  رسانه ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش ؛با  اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روز گذشته (پنجشنبه ۲۷/ ۴/ ۹۸)  حین اجرای مأموریت های جاری، ورود ناوچه امریکایی"یو اس اس باکسر" و ۵ فروند شناور همراه  را به طور کامل و از لحظه ورود به تنگه هرمز ، به مدت سه ساعت تحت رصد کامل و نظارت دقیق داشته است و در  این مدت پایگاههای پهپادی خودی ، هیچ گونه اقدام غیرمتعارف و تهدید کننده ای از سوی نیروهای تروریستی آمریکا در  ناو مذکور را ثبت و مشاهده نکرده اند.

بر این اساس طرح ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی در تنگه هرمز بدون ارائه هیچ سندی بیش از پیش دروغ و  بی پایه و اساس بودن اظهارات مقامات آمریکایی در این خصوص  را آشکار و اثبات کرد.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1281336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ناو هواپیمابر سپاه پاسداران دونالد ترامپ ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مهدی تاج سینمای ایران محمدجواد ظریف فدراسیون فوتبال خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته و در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت : در طول سالهایی که از تاسیس سپاه می گذرد پاسداران همواره از درخت انقلاب حراست کردند و به شرارت فتنه گران پاسخ داده اند. 

به گفته او تنبیه کوبنده رژیم نامشروع طی انجام عملیات وعده صادق معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد و به همت پاسداران سپاه  عمر فتنه سازی صهیونیست علیه ایران و اسلام به ۸۰ سال نمی انجامد.

او همچنین تاکید کرد امدادهای غیبی تنها مربوط به دوران پیامبران نیست و اعتقاد و توکل ایرانی ها عامل بروز این امداد غیبی در شکست حمله آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ به صحرای طبس شد.

این مسئول در خصوص سالگرد شهادت امیرسپهبد قرنی به فعالیت های موثر این شخصیت در پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب نیز آبادان نیروی انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به نعروف و نهی از منکر خواست از فردا تذکر لسانی را به کم حجابان به شکل گسترده تری انجام دهند.

او با اشاره به اینکه آبادان چهار هزار شهید را در طول دفاع مقدس به کشور تقدیم کرده است گفت : بروز بی حجابی در این شهرستان زیبنده نیست. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران