Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:48:38 GMT

تمام روستاهای قرچک تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۹۲۲

تمام روستاهای قرچک تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران گفت: تمام روستاهای قرچک تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، علیرضا کارگری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار و معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان با محوریت بررسی راهکارهای مدیریت مصرف آب در بخش‌های مصارف خانگی و غیر خانگی برگزار شد اظهار داشت: قرچک تنها شهرستانی است که کل روستاهای آن تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگری بیان داشت: مجموع کل آب تولیدی شهرستان قرچک ۹۸۰ لیتر بر ثانیه است که تخصیص آب قرچک از سد ماملو تا ۲۲۰ لیتر بر ثانیه می‌باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در قرچک افت کیفی نداریم و حتی یک مورد خارج از دامنه استاندارد نبوده است گفت: در قرچک بیماری ناشی از آب نیز تا کنون نداشته ایم و در روزهای گرم اولویت تأمین آب شرب است که همه باید در این شرایط کمک کنیم.

 

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران گفت: اگر بتوانیم تنها ۲۰ درصد آب را مدیریت کنیم به بحران نمی رسیم و اکنون ما ۴۲ درصد بیشتر از الگوی شهری مصارف مصوب مصرف داریم و افت فشار آب در مناطق توزیع شده و این طور نیست که فشار بر روی یک منطقه خاص باشد.


کارگری بیان داشت: در حوزه باقرآباد یک حلقه چاه دیگر وارد مدار می‌شود و به این وضعیت کمک می‌کند و اکنون شرایط خاص دمایی را داریم که اصحاب رسانه، سمن‌ها و … باید به کمک دولت بیایند و با وجود اینکه بحران آبی نداریم و در نظر داریم که حتی شاهد افت ساعتی هم نباشیم و مانور برگزار می‌کنیم تا افت فشار به حداقل برسد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع نماز جمعه سازمان بهزیستی روزنامه دهه کرامت شیراز کلیپ خراسان جنوبی خراسان جنوبي شهرستان قرچک مدیریت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان گفت: شبکه‌های آب روستاهای پلدختر و معمولان در روز گذشته دچار مشکل شد که آب این روستاها هم‌اکنون وصل است و شبکۀ آب لرستان پایدار است

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3060443 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • الزام استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب برای صدور پایان کار
  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد