Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد ۲۴  در پی وعده داده شده برای ارائه تصاویر پهپاد‌های نیروی هوافضای سپاه از ناو آمریکایی "یو اس اس باکسر" که مدعی سرنگون کردن پهپاد ایران در روز پنج شنبه و در تنگه هرمز شده بود، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین تصاویر مرتبط با این ماجرا را برای اثبات این دروغ آمریکایی رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش، با اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روز گذشته (پنجشنبه ۲۷/ ۴/ ۹۸) حین اجرای مأموریت‌های جاری، ورود ناوچه آمریکایی"یو اس اس باکسر" و ۵ فروند شناور همراه را به طور کامل و از لحظه ورود به تنگه هرمز، به مدت سه ساعت تحت رصد کامل و نظارت دقیق داشته است و در این مدت پایگاه‌های پهپادی خودی، هیچ گونه اقدام غیرمتعارف و تهدید کننده‌ای از سوی نیرو‌های تروریستی آمریکا در ناو مذکور را ثبت و مشاهده نکرده اند. تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تنگه هرمز ترامپ فیلم دیدنی فیلم روز کلیپ دیدنی کلیپ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده نیرو‌های اصفهانی در جزیره ابوموسی گفت: در سال ۶۷ پس از حمله آمریکا به ناو‌های سهند وسبلان، پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با هشت قایق به نیرو‌های آمریکایی حمله و ضربات سهمگینی به نظامیان آمریکایی وارد کردند.


نادعلی براتی افزود: نیرو‌های ایرانی در حالی که فقط سلاح‌های ساده‌ای مثل ار پی جی در اختیار داشتند به تاسیسات، کشتی‌های نفتکش، ناو‌ها و هلی کوپتر‌های آمریکایی حمله کرده و آمریکایی‌ها مجبور شدند برای دور کردن ما از سه هواپیمای پیشرفته بهره بگیرند.


وی که تنها مجروح ایرانی این درگیری است گفت: در این عملیات دو سپاهی به شهادت رسیدند و یک قایق تندرو هدف هواپیمای آمریکایی قرار گرفت


براتی افزود: دراین عملیات یک هلی کوپتر، یک کشتی نفت کش، تاسیسات نفتی مورد بهره برداری آمریکایی‌ها در نزدیکی ابوموسی و یک کشتی باربری نظامی آمریکا منهدم و ده‌ها افسر آمریکایی کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • این پهپاد ایرانی دل چینی ها را برد! + فیلم
  • فیلم / پرتاب پهپاد‌های انتحاری سپاه در عملیات «وعده صادق»
  • نخست وزیر انگلیس: هواپیما‌های ما تعدادی پهپاد ایران را سرنگون کردند
  • ادعای انگلیس : تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردیم
  • کمک ۱۰ کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی
  • (ویدئو) ورود اولین دسته از پهپاد‌های ایران به اسرائیل
  • اهداف پهپادها و موشک‌های ایرانی دراسرائیل مشخص شد