Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان قرار بود امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم کوجالی اسپورت بروند که این مسابقه به دلیل تاخیر تیم میهمان برگزار نشد و بازی درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

دو تیم قرمز و طلایی‌پوش در شرایطی به میدان رفتند که مدیر عامل باشگاه این دیدار را به نظاره نشست.

دو تیم، بازی جذاب و دیدنی از خود به نمایش گذاشتند و حاصل تمرینات اردوی انجام شده مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیم در قالب دو گروه قرمز و طلایی ابراز رضایت کرد و به این ترتیب با بازی انجام شده، پرونده تمرینات سرخپوشان در اردوی کارتپه ترکیه بسته شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح، هتل را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و از آنجا با پرواز ساعت 17 و 40 دقیقه به وقت محلی عازم تهران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس ترکیه فوتبال پرسپولیس مدیر عامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش

سرخپوشان ایران تمرین امروز را در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.   ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.   ۶ ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین بودند.امروز همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد