Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز  اظهار کرد: پاسخ اقتدار جمهوری اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی داده شده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند آنچه که باید اتفاق می‎افتاد به عنوان پیش‎مقدمه رقم خورده و آن چیزی که حائز اهمیت است این بوده که اگر ما می‎خواستیم به دنیا ثابت کنیم که محدوده تنگه هرمز در اختیار ما است و ما در آنجا حاکم هستیم در عمل نمی‎توانستیم این مهم را اثبات کنیم اما امروز با  خباثت انگلیس و اقدام جمهوری اسلامی ایران این مهم به جهانیان ثابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با این اقدام ثابت شد که حرف نخست را در منطقه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‎زنند گرچه از سوی دشمنان نیروهای مسلح را به عنوان تروریست شناخته شوند.

ترابی ادامه داد: نماینده عربستان در سازمان ملل رسماً اعلام کرده که زمان آن فرا رسیده که جنگ یمن به پایان برسد و سپس اعلام کرده آماده تعامل دیپلماتیک با ایران هستیم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که اروپایی‌های پررو در قبال برجام هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند ولی از جمهوری اسلامی ایران توقع دیگری دارد و سپس فرمودند ما کاهش تعهدات خود در برجام را قاطعانه ادامه خواهیم داد  و غنی‎سازی اورانیوم را به نزدیک 20 درصد و قبل از برجام خو.اهیم رساند.

امام جمعه گنبدکاووس عزت و بزرگی جمهموری اسلامی ایران را برخاسته از مقاومت دانست و یادآور شد: یکی از نتایج مقاومت سقوط قیمت دلار و سکه و طلا است و با کاهش قیمت دلار به ارزش پول ملی ما افزوده شده است.

ترابی با اشاره به کاهش قیمت دلار تصریح کرد: با افزایش قیمت دلار قیمت خودرو و مسکن با افزایش همراه بود که توقع ما این است که  با تدابیری که در مجموعه اقتصاد کشور گرفته می‎شود همانطور که آثار گران‎شدن ارز بلافاصله در قیمت‎ها اثر گذاشت آثار ارزانی بر سفره مردم هم دیده شود.

وی به توصیه‎های امام خامنه ای به ائمه جمعه کشور اشاره و بیان کرد: امیدبخشی مردم زیرسوال نبریم و خلاصه‎ها خلاصه و متقن باشد و تقوا به صورت مصداقی و عملی به مردم نشان داده شود و گفتمان انقلاب اسلامی در ائمه جمعه تقویت شود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مهدویت، عدالت‎خواهی، توسعه و پیشرفت است که باید به صورت روشن در جامعه مخاطب نماز جمعه بیان شود، گفت: فلسفه اصلی نماز جمعه اجتماع مردم است که باید حضور مردم فراوان باشد.

ترابی خاطرنشان کرد: نماز جمعه باید محل ذکر خداوند و همدلی با مردم باشد و حضور جوانان در محل نماز جمعه پررنگ باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، مردم آبادان پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی مانند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و با در دست داشتن پرچم کشور عزیزمان و حزب الله اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان گوشزد کردند.

در خرمشهر هم نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه و راهپیمایی در مسیر مصلی نماز جمعه تا چهار راه مسجد جامع خرمشهر شعارهای ضد صهیونیستی سر دادند و تاکید کردند در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و شجاع غزه در صحنه هستند و دنیا بداند کوچک‌ترین اشتباه آنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌تری خواهد داشت.

آنها همچنین حمایت خود را از عملیات وعده صادق اعلام کردند.

کد خبر 6082472

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است