Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد: "سلمان رؤوف سلمان" عضو ارشد حزب الله در فهرست تحریم های ایالت متحده قرار گرفته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی "اسکای نیوز عربی" آمریکا همچنین برای دادن اطلاعاتی که به بازداشت وی منجر شود، هفت میلیون دلار پاداش تعیین کرده است.

آمریکا مدعی است: «سلمان را به خاطر آنچه دست داشتن در انفجار مرکز یهودیان در بوینس آیرس آرژانتین در سال ۱۹۹۴" در فهرست تحریم ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اقدام وزارت خزانه داری آمریکا همزمان با بیست و پنجمین سالروز انفجار در یک مرکز یهودی در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین صورت می گیرد. «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا نیز به همین مناسبت در بوینس آیرس به سر می‌برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت حزب الله دلار شبکه تلویزیونی وزیر امور خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند

وبسایت «ایرلاین ریتینگ» طی بیش از ۱۰ سال گذشته فهرست امن‌ترین خطوط هوایی جهان را منتشر کرده است. در این ارزیابی ۳۸۵ شرکت هواپیمایی مورد بررسی موشکافانه قرار گرفتند. ناطقان: گزارش سالانه امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان در حالی منتشر شد که عنوان امن‌ترین شرکت هوایی به «ایر نیوزیلند» رسید.

به گزارش یورونیوز، حوادث روی داده برای هواپیما‌ها طی سال‌های گذشته معیار اصلی ارزیابی شرکت‌ها بوده است. این وبسایت همچنین گزارش بازرسی‌های دولت‌ها، گزارش نهاد‌های مسئول در امر هوانوردی و میانگین سن ناوگان مورد استفاده را بررسی کرده است.

پس از «ایر نیوزیلند» ایمن‌ترین

جایگاه سوم در فهرست ایمن‌ترین شرکت‌هایی هواپیمایی هم به شرکت استرالیایی «ویرجین استرالیا» رسیده است.

تفاوت‌ها بین ۲۵ شرکتی که در صدر فهرست ایمن‌ترین خطوط هوایی جهان قرار گرفته‌اند بسیار کم بوده است. شرکت «الاتحاد» در امارات عربی متحده پس از «ایر نیوزیلند»، «کانتاس» و «ویرجین استرالیا» به عنوان ایمن‌ترین شرکت هوایی معرفی شده است.

جایگاه پنجم در این فهرست نیز به «قطر ایرویز» رسیده است. حمل و نقل هوایی جهان «کانتاس»، بزرگترین شرکت هواپیمایی استرالیا است. این شرکت سال گذشته به عنوان ایمن‌ترین شرکت هوایی جهان معرفی شده بود.

دیگر خبرها

  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد
  • تاکید السودانی و بن سلمان بر لزوم توقف تجاوزات به غزه
  • به وقت مرزبانی از ریال و پرتاب سنگ به خزانه داری آمریکا
  • فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد | فهرست همه دانشگاه‌های مجاز کشور را ببینید
  • تمدیدنشدن معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا: همچنان در حال بررسی هستیم
  • جزئیات تحریم‌های آمریکا علیه رهبران حماس
  • عدم تمدید معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا: همچنان در حال بررسی هستیم