Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رئیس ایستگاه ۹ سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: این آتش‌سوزی امروز به ستاد فرماندهی اعلام و بیش از ۳۰ آتش‌نشان از شش ایستگاه به محل حادثه در ۲۲ کیلومتری جاده مشهد به فریمان اعزام شدند.

سرآتشیار علی کاظمی افزود: بیش از ۲۵ تن گوگرد این کارخانه طعمه حریق شده بود و گازهای سمی متصاعد شده از این آتش‌سوزی حدود یک کیلومتر از فضای منطقه را فراگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم تخصصی مقابله با مواد شیمیایی و گروه‌های اطفای حریق با حضور در محل حادثه ضمن مهار آتش‌سوزی اقدام به پاک‌سازی محیط منطقه و انتقال حدود ۵۰ تن گوگرد ذخیره‌شده در محل آتش‌سوزی به منطقه امن برای جلوگیری از گسترش آتش کردند.

کاظمی اضافه کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و علت دقیق وقوع آن و میزان خسارات مالی وارده به این کارخانه در دست بررسی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشهد گازهای سمی مواد شیمیایی گازهای سمی مواد شیمیایی اطفاء حریق طعمه حریق کارخانه گوگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان