Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بیگدلی، گفت: باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت و نعمت در جهت تبیین دین اسلام، شناخت ائمه اطهار (ع) و معرفی فرهنگ اسلامی به جهان بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام مرتضی بیگدلی»، امروز (جمعه 28 تیر) در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اطاعت از دستورات الهی ضامن سعادت بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت دزفول، به تبیین تقوا از منظر مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور پرداخت و افزود: ایشان از تقوا به عنوان یکی از نیازهای جامعه امروز نام بردند که زمینه ساز حل مشکلات مادی و معنوی است.

 

وی با بیان اینکه جامعه انسانی باید از بسیاری از مشکلات اخلاقی مانند دروغ، شایعه و استفاده غیرمجازاز فضای مجازی پرهیز کند، اضافه کرد: فضای مجازی فضایی خاص اما گستردگی آن در فضایی عام است.

 

حجت الاسلام بیگدلی، با اشاره به اینکه نه تنها جامعه ما در ایران بلکه در جوامع انسانی کل جهان از فضای مجازی رنج می برد، تصریح کرد: باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت و نعمت در جهت تبیین دین اسلام، شناخت ائمه اطهار (ع) و معرفی فرهنگ اسلامی به جهان بهره مند شد.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور اشاره کرد و ادامه داد: ایشان مردمی بودن، انقلابی گری، صداقت، صمیمیت، اجتناب از گرایش به سمت صاحبان ثروت و منصب، ایجاد وحدت و همدلی و تقویت روحیه اجتماعی مردم را از جمله ویژگی‌ های ائمه جمعه عنوان کردند.

 

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، ائمه جمعه باید گفتمانی در راستای ارزش های اسلامی و انقلابی طراحی کنند، اذعان داشت: رعایت عدالت در مواجهه با جریانات سیاسی، عدم حمایت از ارزش های غیرانقلابی، ترویج روحیه امید و تشویق جوانان به فعالیت جهادی در روستاها از دیگر ویژگی های ائمه جمعه از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه موقت دزفول، خواستار تشکیل کارگروهی از نخبگان و جوانان این شهرستان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تداوم برنامه های هسته ای را از مطالبات مردمی دانست و عنوان کرد: ملت ایران کوتاهی مسئولان در برابر مسائل هسته ای را نخواهند بخشید.

 

وی گفت: اخیراً شاهد تحرکاتی در کشور هستیم و برخی افراد نگرانی خود را از تنش‌های منطقه ابراز می‌کنند و با القای مذاکره سعی دارند با مصاحبه، هشدار و سرزنش نگرانی خود را در این رابطه نشان دهند، این در حالی است که آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود در مذاکرات عمل نکرده و نمی‌توان دوباره به وی اعتماد کرد.

 

حجت الاسلام بیگدلی ابراز کرد: مردم نمی‌خواهند زیربار ذلت بروند و در جهت منافع آمریکا گام بردارند بلکه می‌خواهند قاطعانه مقاومت کنند و فرصتی بدهند تا مسئولان جبران کنند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه سازمان بهزیستی امام رضا ع زلزله مسجدسلیمان دهه کرامت مقاومت حائری شیراز معاون پارلمانی رئیس جمهور دزفول خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند