Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:31:40 GMT

۳۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۰۹۴

۳۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۶ شهرستان اهواز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، به سه نفر که در حال بارگیری بسته های کارتن در خودروی پژو ۴۰۵ بودند، مشکوک و موضوع بررسی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس، متهمان اقدام به فرار کردند که با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، هر سه متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالحی با بیان اینکه در بازرسی از خوردوی متهمان ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، مخفیگاه آنان نیز شناسایی و ضمن دستگیر همدستشان، ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) دیگر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کد خبر 4670678

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد صالحی نیروی انتظامی خوزستان بیت کوین ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند
  • استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال با برق سراسری