Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:25:41 GMT

99 درصد ده روسی راهی بوکاجونیورز می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۲۰۵

99 درصد ده روسی راهی بوکاجونیورز می شود

دنیل آنچلیسی، رئیس باشگاه بوکاجونیورز مدعی شد انتقال دنیله ده روسی به این تیم قطعی است.

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده روسی در پایان فصل گذشته و بعد از نزدیک به دو دهه بازی کردن برای رم از این باشگاه جدا شد. گرچه اخبار حاکی از آن بود این هافبک محبوب و متعصب ایتالیایی در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، اما در روزهای اخیر شایعات حاکی از انتقال او به بوکاجونیورز بوده و رئیس این باشگاه نیز این اخبار را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دنیل آنچلیسی گفت: "قطعا ده رسی طب چند روز آینده به آرژانتین سفر خواهد کرد زیرا او تمایل دارد پیراهن بوکاجونیورز را بپوشد. نیکلاس بوریسو با او صحبت بارها صحبت کرده و باید من بگویم 99 درصد او بازیکن باشگاه ما خواهد بود."

دانیله ده روسی آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانیله ده روسی آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899160

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم