Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:51:08 GMT

پورشیب به مبارزه نهایی صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۳۱۸

پورشیب به مبارزه نهایی صعود کرد

سرگروه تیم مردان ایران با پیروزی برابر همه رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا برای کسب مدال طلا به مصاف رقیبی از اردن برود.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی کاراته مردان ایران در مبارزات وزن ۸۴- کیلوگرم رقابتهای قهرمانی آسیا بعد از یک دور استراحت کار خود با برتری ۴ بر ۳ مقابل «ایگور چیخمارف» از قزاقستان آغاز کرد و در ادامه «هان دو تان» از ویتنام را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی مقابل «محمد المجدی» از کویت (با رأی داوران) راهی دیدار نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از قسمت پایین جدول نیز «روتاریو آراگا» کاراته کای ژاپنی با شکست برابر «ساجان محمود» از اردن به گروه بازنده ها رفت. پورشیب برای کسب مدال طلا به مصاف این اردنب برود.

 

پیش از پورشیب، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی به دیدار نهایی راه پیدا کرده بودند. بهمن عسگری، مجید حسن نیا، رضا روشن، سارا بهمنیار و زهرا یاوری نیز برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه خواهند داد.

شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۳۳۰ کاراته کا از ۳۱ کشور در تاشکند جریان دارد.

ذبیح الله پورشیب کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذبیح الله پورشیب کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری