Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:34:39 GMT

احتمال کاهش عمدی ارزش دلار توسط دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۳۵۱

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کارشناسان معتقدند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد ارزش دلار را برای افزایش صادرات کاهش دهد.

دونالد ترامپ در اظهارات مختلف خود گفته است که چین و اتحادیه اروپا به صورت عامدانه ارزش پول ملی خود را کاهش می‌دهند تا برای تجارت با آمریکا رقابت‌پذیری بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ دپیش از این در این‌باره گفته بود: «نرخ بهره به صورت تاریخی در میزان پایینی قرار دارد پس کشورهای اروپایی نرخ ارز خود را پایین نگه می‌دارند تا بتوانند از این طریق در آمد بیشتری از صادرات کسب کنند.»

برخی از کارشناسان معتقدند که به دلیل ارزش بالای دلار، این کشور در بسیاری از موقعیت‌ها ترجیح می‌دهد کالاهای مورد نیاز خود را وارد کند تا این‌که دست به تولید آنها بزند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا چین ارزش پول ملی نرخ بهره ارزش دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت