Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری اعلام کردند که وزارت خزانه داری آمریکا سلمان رووف سلمان عضو حزب الله را در فهرست تحریم قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه (۲۸ تیرماه) اعلام کرد که «سلمان رؤوف سلمان» عضو حزب الله لبنان را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

به گزارش لبنان ۲۴، دولت آمریکا همچنین ۷ میلیون دلار برای هر گونه اطلاعاتی که به بازداشت وی منجر شود پاداش تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که سلمان رؤوف سلمان را به خاطر دست داشتن در انفجار مرکز یهودیان در بوینس آیرس آرژانتین، در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

این اقدام وزارت خزانه داری آمریکا همزمان با بیست و پنجمین سالروز انفجار در یک مرکز یهودی در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین صورت می‌گیرد. «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا نیز به همین مناسبت در بوینس آیرس به سر می‌برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم حزب الله لبنان حزب الله لبنان جبهه مقاومت تقابل با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم

 جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پی هراس از تقویت توان دفاعی ایران و عجز رژیم صهیونیستی در برابر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از تل آویو اعلام کرد که آمریکا در روز‌های آتی تحریم‌هایی جدیدی در زمینه موشک‌ها و پهپاد‌ها وضع می‌کند.

سالیوان بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای در تارنمای کاخ سفید گفت: پس از حمله هوایی بی‌سابقه ایران علیه اسرائیل، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حال هماهنگی با متحدان و شرکا از جمله کشور‌های گروه هفت و سران هر دو حزب در کنگره، در مورد یک پاسخ جامع است.

وی افزود: آمریکا در روز‌های آینده، تحریم‌های جدید را در زمینه برنامه موشکی و پهپادها، سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران وضع خواهد کرد.

سالیوان گفت: علاوه بر این، ما در وزارت دفاع و فرماندهی مرکزی آمریکا برای تقویت بیشتر و گسترش ادغام موفق سامان‌های هوایی و موشکی و سامانه‌های هشدار زودهنگام در خاورمیانه ادامه می‌دهیم تا کارایی قابلیت‌های موشکی و پهپادی ایران را تحلیل ببریم.

جنت یلن، وزیر خزانه‌داری دولت بایدن نیز روز سه‌شنبه پاسخ تنبیهی ایران به اسراییل را بی‌سابقه خواند و مدعی شد: حمله ایران به اسرائیل در آخر هفته گذشته و تامین مالی گروه‌های شبه‌نظامی در غزه، لبنان، یمن و عراق، ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث تاثیر منفی اقتصادی شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند