Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:12:47 GMT

حمله مسلحانه به امام جمعه گرمسار صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۳۷۱

حمله مسلحانه به امام جمعه گرمسار صحت دارد؟

خبرگزاری تسنیم: علی همتی اظهار داشت: شخصاً تا عصر امروز با حجت‌الاسلام آرامی (امام جمعه گرمسار) بودم و اکنون نیز با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام؛ مشخص شد که اصل شایعه حمله مسلحانه به ایشان کذب محض است.

ساعتی پیش شایعاتی مبنی بر حمله مسلحانه به امام جمعه گرمسار در رسانه‌های معاند منتشر شد.

معاون فرماندار گرمسار بر لزوم هوشیاری مردم در برابر این شایعه پراکنی‌ها تأکید کرد و گفت: مردم اخبار موثق را تنها از مراجع و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حمله مسلحانه امام جمعه گرمسار رسانه های معاند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای وهاب میزانی، سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: مسکن، تسهیل امر مسکن و مخصوصاً مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است، هر کجا ما مردم را کنار بگذاریم همان جایی است که کار ما لنگ می‌شود.

وی ادامه داد: در ساخت خانه‌ها ملاحظه سلیقه، فرهنگ و خواسته ی مردم را داشته باشید و مشارکت مردم را بالا ببرید، این‌ها موفقیت و برکت را با خود به همراه دارند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: رعایت حال زمین‌های حاصلخیز نیز بسیار حائز اهمیت است، زمین‌های حاصلخیز چیزی نیست که ما آن‌ها را از دست بدهیم و بعد راحت بتوانیم آن‌ها را پیدا کنیم، ما می‌توانیم از زمین‌های درجه 3 و زمین‌هایی که به درد کشاورزی و کشت و کار نمی‌خورند برای مسکن استفاده کنیم، گاهی ممکن است این زمین درجه 3 برای ساخت مسکن درجه یک باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب در سفری که به استان قزوین داشتند فرمودند نسبت به زمین‌های حاصلخیز قزوین بیطرف نباشید، یعنی برای آن‌ها اهمیت ویژه قائل باشید.

وی بیان کرد: مسجد، مدرسه، فضای بهداشتی و درمانی، پارک و فضای ورزشی نیز جزو ضروریات زندگی امروز مردم است و باید در این شهرک‌ها لحاظ شود.  

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: بخشی از حوزه جوانی جمعیت مربوط به بهداشت و درمان، بخشی مربوط به مسکن و اشتغال می‌شود، همه وقتی دست به دست هم دادیم می‌توانیم بگوییم حرفی برای گفتن در این حوزه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: هر کس در حوزه کاری خودش کارش را درست انجام ‌دهد نزد خدا مأجور است، زندگی‌اش برکت دارد.

وی بیان کرد: کیفیت ساخت‌وساز راه و مسکن حائز اهمیت است، برخی جاده‌ها را می‌بینیم که هنوز عمر چندانی از ساخت آن‌ها نگذشته و از بین رفته‌اند، باید اسم چنین پیمانکاری را تابلو کنیم و ابتدای این جاده نصب کنیم تا مردم در جریان باشند چه کسی سرمایه آن‌ها را حرام کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در باب سلامت اداری و نیروی انسانی دقت کنید، اینکه کارشناس ما دقیق کارشناسی می‌کند یا ناظر ما نظارتش را درست اعمال می‌کند یا خیر. 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است