Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:19:33 GMT

یک نفتکش انگلیسی در حال حرکت به سمت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۴۱۴

یک نفتکش انگلیسی در حال حرکت به سمت ایران است

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع انگلیس جمعه شب گفت در جریان حرکت یک نفتکش این کشور به سمت ایران قرار دارد.

برخی منابع خبری جمعه شب مدعی شده‌اند نفتکش «استینا امپرو» که در حال حرکت با پرچم انگلیس بوده به سمت ایران هدایت شده است. وزارت دفاع انگلیس گفته از گزارش‌ها در این خصوص مطلع است.

برخی منابع خبری جمعه شب مدعی شده‌اند نفتکش ««استینا امپرو» که قرار بوده عازم عربستان سعودی بوده مسیرش را تغییر داده و به سمت آب‌های سرزمینی ایران هدایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی از فجیره در امارات حرکت کرده و قرار بوده روانه «الجبیل» در عربستان سعودی شود. منابع خبری مدعی شده‌اند کشتی ظاهراً در حال حرکت به سمت «جزیره لارک» یا «جزیره قشم» است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نفتکش انگلیسی ایران انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش خشم مردمی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، مردم انگلیس با حضور در خیابان‌های پایتخت این کشور صحنه‌های دیگری از ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش خلق کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پایتخت انگلیس باردیگر رنگ شعار‌هایی گرفت که شش ماه است در خیابان هایش فریاد می‌شود.

آتش بس فوری در غزه، اسراییل رژیمی تروریستی است، صدور سلاح به اسراییل را متوقف کنید و آزادی سرزمین فلسطینیان از رود تا دریا پر تکرار‌ترین مطالبات هواداران آرمان فلسطین در انگلیس است.

یک شهروند انگلیسی حاضر در این تظاهرات می‌گوید: خواسته ما برقراری آتش بس و پایان جنگ و قتل کودکان و افراد بی گناه در فلسطین است. اسراییل طرح استعماری است برای تسلط غربی‌ها بر خاورمیانه که از سال ۱۹۱۷ و متاسفانه از کشور ما آغاز شد.

یک فعال مدنی نیز در این باره گفت: به دولت می‌گویم شما از یک هیولای خونخوار حمایت می‌کنید، از رژیمی دیکتاتور و اشغالگر که هیچ حقی نه تنها برای فلسطینیان بلکه برای انسانیت قائل نیست. صهیونیسم هیچ ربطی به دین یهود ندارد.

اینکه قتل ۲۴ هزار زن و کودک طی شش ماه اخیر در غزه سبب نشده دولت انگلیس در مسیر آتش بس گام بردارد مردم انگلیس را بیشتر عصبانی کرده است.
یک شهروند انگلیسی حاضر در تظاهرات همبستگی با ملت فلسطین می‌گوید: من قلبم با فلسطینیان است که بیش از هفتاد سال بزرگترین نقض حقوق بشر علیه آنان در جریان است.

او می‌افزاید: هر کس طرفدار عدالت، آزادی و حقوق بشر است نمی‌تواند ساکت بنشیند و از فلسطینیان حمایت نکند.

یک شهروند دیگر انگلیسی که با فرزندان خود در تظاهرات خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی وحامیانش حضور یافته می‌گوید: ما اینجاییم برای همبستگی با ملت فلسطین و ابراز خشم و انزجار از جنایت و نسل کشی که در آنجا در حال وقوع است.

او می‌افزاید: متاسفانه دولت ما برخلاف خواست اکثریت مردم در این جنایات شریک است. ما همچنین اعلام همبستگی می‌کنیم با همه مردمی که زیر ستم دولت‌های انگلیس، آمریکا و اسراییل قرار دارند.

با تداوم حمایت دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی، اکنون حامیان آرمان فلسطین در انگلیس می‌گویند بیش از گذشته دولت‌های غربی را شریک جنایات رژیم اسراییل و نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.......

 

اظهارات:
۱ – شهروند انگلیسی
۲ – فعال مدنی
۳ - شهروند انگلیسی
۴ - شهروند انگلیسی

دیگر خبرها

  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی خود
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • فرانسه و انگلیس سفیر ایران را احضار کردند
  • خروش خشم مردمی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه های انگلیس
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!