Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:25:21 GMT

تریلر جدید FIFA 20 منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۴۸۶

تریلر جدید FIFA 20 منتشر شد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که قبلا اعلام شده بود بازی FIFA 20 دارای حالت Volta است که این حالت بازی قدیمی FIFA Street را وارد تسخه جدید فیفا کرده است که البته این‌ حالت با کیفیتی بسیار بالا و امروزی ئارد بای شده است و شرکت الکترونیک آرتز تمامی سعی خود را کرده است که حالت Volta را مطابق با شرایط امروزی طراحی کند؛ البته این حالت به طور کامل طراحی شده است و بازسازی شده از بازی قدیمی FIFA Street نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از گیمرها از الکترونیک آرتز به دلیل پخش نشدن تریلری که در آن ترفندهای جدید بازی وجود داشته باشد، انتقاد کرده‌اند چرا که تریلری که از این بازی در گذشته منتشر شده یود تنها برخی تغییرات کلی در بازی را نشان می‌داد.

طبق تریلر جدید منتشر شده از این بازی مشخص شد، گیمر می‌تواند به طور کاملا دقیق در نقطه دلخواه خود توپ را هدف گیری کرده و سپس شوت بزند که در این صورت توپ دقیقا وارد دروازه خواهد شد. همچنین اگر بازیکن در فاصله زیادی از دروازه باشد، نشانه‌گر مسیر توپ راغ نیز به وسیله خطی نمایش خواهد داد.تغییر جدیدی که در بازی اعمال شده است افزایش کنترل بازیکن روی توپ و همچنین افزایش مهارت دفاعی بازیکنان است. اما در این تریلر منتشر شده بازی از تاکتیک dragback dribble چندین بار استفاده شده است که در نسخه‌های قبلی فیفا به شدت ضعیف شده بود.

بیشتر بخوانید: انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بازمی‌گردد

اما ظاهرا این بازی هنوز تا بازی ایده‌آل همه گیمرها فاصله دارد زیرا در تریلر چندین بار دیده ‎می‌شود که سرعت حمله گیمر به راحتی توسط هوش مصنوعی بازی در هنگام مواجه با بازیکن تیم مقابل، کاهش پیدا می‌کند و همین امر باعث کلافه شدن بسیاری از گیمرها خواهد شد.

به هر حال این نسخه نسبت به بازی FIFA 19 بهبودهای چشم گیری داشته است و نشان می‌دهد الکترونیک آرتز به خوبی از پس ساخت عنوان جدید خود برآمده است.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تریلر جدید FIFA 20 منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899273

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد