Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی فراهانی روز جمعه در گفت و گویی با اشاره به جزئیات اتفاق ناگوار درکاروان عروسی گفت: کارناوال عروسی اتباع افغان حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهر قائم قم به دلیل حرکات نمایشی منجر به تصادفات پی در پی، ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: دراین حادثه که امروز اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستانهای نکویی وشهیدبهشتی منتقل شدند وتعداد ۲۲ نفرنیز با آسیب های خفیف درمحل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی ومستندات کلیه مصدومین اعم ازانتقالی وسرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل شده به بیمارستان این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی احتیاطی وعدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت ها درگیری اورژانس و امبولانسهای اورژانس گردید.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای مختلف استان گفت: در ساعت ۱۱ امروز به صورت تقریباً همزمان، واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای قم به نیزار و جاده قدیم ساوه به سلفچگان به مرکز اورژانس قم گزارش شد که متاسفانه این حوادث ۱۱ مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: برای کمک به مصدومان واژگونی خودروی تیبا در محور قاهان علاوه براعزام ۶ آمبولانس به محل بالگرد اورژانس نیز به پرواز درآمد که ۳ مجروح توسط اورژانس هوایی و ۸ مجروح دیگر با امبولانس به بیمارستانهای امام رضا (ع) وشهیدبهشتی و نکویی منتقل شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قم درمان مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بیمارستان ترافیک جاده حوادث و فوریت های پزشکی درآمد امام رضا بیمارستان ترافیک درآمد مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کارناوال عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان واژگونی خودروی اتوبوس در گردنه حیران هستند.

ساعت ۳:۴۰ بامداد دوشنبه ۱۴۰۳، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ جاده نمین _ آستارا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر اعلام و بلافاصله ۸ تیم امدادی به همراه ۸ خودروی امدادی از پایگاه‌های نمین، سرعین، اردبیل و تیم واکنش سریع استان به محل حادثه اعزام شدند.

عملیات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6078412

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه