Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@18:17:50 GMT

دلایل بوی بد دهان یا هالیتوزیس چیست؟ / راه‌ های درمان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۶۰۳

دلایل بوی بد دهان یا هالیتوزیس چیست؟ / راه‌ های درمان

صدای ایران- دکتر محمدرضا فرهنگی دندانپزشک زیبایی، جراح و ایمپلنتولوژیست گفت :در مورد دلایل بوی بد دهان ( هالیتوزیس ) و راه‌های درمان آن باید علت های قابل شناسایی را بررسی نمود.

دکتر فرهنگی در گفتگو با خبرنگار صدای سلامت پایگاه خبری صدای ایران ، درباره دلایل بوی بد دهان ( هالیتوزیس ) اظهار کرد:علت‌های قابل شناسایی در مورد بوی بد دهان را می توان التهاب لثه، خشکی دهان، آبسه اطراف لوزه، التهاب مزمن لوزه، سینوزیت و ترشح پشت حلق که درمان آن‌ها برحسب علت زمینه‌ای تعیین می‌گردد نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : چنانچه علت مشخصی شناخته نشد راهکارهای عمومی مثل آدامس‌های بدون قند، مصرف مایعات به اندازۀ کافی، کاهش مصرف الکل و فرآورده‌های کافئینه، توصیه می شود .
دکتر فرهنگی گفت : رعایت بهداشت دهان و دندان و استفاده از نخ دندان و دهان شویه ترجیحاً زمان خواب چون حجم بزاق ناچیز و فعالیت میکروبی زیاد است توصیه های گفته شده انجام شود.
 
ویدئو گفتگوی صدای ایران با  دکتر محمدرضا فرهنگی دندانپزشک زیبایی، جراح و ایمپلنتولوژیست را در ادامه ببینید:  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران بوی بد دهان درمان بوی بد دهان دهان شویه مصرف الکل بهداشت دهان و دندان نخ دندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود فروتن مجری و کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه ایرانُ با اجرای حسین رفیعی خاطره‌ای را از اولین برخوردش با جعبه رادیو و تصور جالبی که از نحوه ورود انسان‌های کوچک شده به رادیو داشت را بازگو کرد.او می گوید خواهرش حورا برای اینکه هر چه او بگوید من گوش کنم صداهایی که از رادیو می شنیدم را به صدای آدم کوچک ها نسبت می داد و می گفت بچه های بد را می برند داخل این جعبه!

کد خبر 846298 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها رسانه - رادیو کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • رسوایی خون‌های آلوده در انگلیس؛ سوءاستفاده از کودکان به جای خوکچه‌های آزمایشگاهی
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟