Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:54:02 GMT

حمله زن قانون‌شکن به پلیس راهنمایی‌ورانندگی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۶۱۰

حمله زن قانون‌شکن به پلیس راهنمایی‌ورانندگی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله زن جوان هندوستانی به یک مامور پلیس را به تصویر می‌کشد. این زن و همسرش که به علت نداشتن کلاه ایمنی اسکوتر آن‌ها توسط پلیس متوقف شده بود به یکی از ماموران حمله‌ور شد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این زن پس از پیاده شدن از اسکوتر با مشت چند ضربه به دست مامور وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که پلیس راهنمایی‌ورانندگی با جدیت قصد اعمال قانون و توقیف اسکوتر این زن و همسرش را دارد، او با حمله فیزیکی و هل دادن مامور تلاش می‌کند از این کار جلوگیری کند. این زن قصد داشت با ایجاد مزاحمت برای مامور پلیس زمینه فرار خود و همسرش را فراهم کند که موفق به این کار شد. 

بنا به اعلام پلیس هند این زوج سه‌شنبه شب توسط پلیس دستگیر شدند. بنا به گزارش پلیس این زوج به دلیل مصرف مشروبات الکلی در هنگام رانندگی حالت عادی نداشتند. قرار است این زوج به زودی روانه دادگاه شوند.

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت ۶.۳۰ دقیقه روز سه شنبه و در یکی از خیابان‌های منطقه «مایاپوری» هند رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام عجیب راننده و سرنشین متخلف در خیابان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند وحشتناک ترین ها پلیس موتورسوار درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش

بازدید 10 امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگویش با ستاره بازی با بغض از عشقش به همسرش بهار سخن گفت و اشک راه کلامش را بست. این بخش را مصاحبه این مجری تلویزیون را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش شن ها مامور خدا بودند