Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که آمار بازدید و فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته با افزایشی قابل توجه همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را ۱۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: ۵۵ غرفه مربوط به کرمانشاه و ۶۵ غرفه نیز مربوط به هنرمندان سایر استان‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه ۶۰ رشته صنایع دستی در استان فعال است، بیان کرد: در این نمایشگاه اغلب صنایع‌دستی هنرمندان کشور از جمله ارغوان‌بافی، گیوه‌بافی، میناکاری، البسه محلی، خیاطی، قلم‌زنی، ملیله‌سازی، حصیربافی، تراش شیشه، زیورآلات، قلم‌زنی و دیگر هنر‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

حیدری در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۳۱ تیر ماه دایر است، گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ است و ساعت بازدید در روز جمعه از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

 

انتهای  پیام/ز

 

۶۰ رشته صنایع دستی در استان کرمانشاه  فعال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکان های تاریخی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدجواد ساوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت‌های انجام شده در بخش صنایع دستی اظهارداشت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، 326 میلیارد و 210 میلیون ریال تسهیلات به 387 طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی 213 میلیارد و 810 میلیون ریال برای 342 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان همه شهرستان‌های استان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و با بازپرداخت 5ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند.

ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین 112 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به 45 طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اظهار کرد:  این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس
  • نمایشگاه مشترک قطر و هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود