Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ این هشدار تاریخچه ای از پست ها، کامنت ها و استوری هایی که کاربر پست کرده و اینستاگرام مجبور به حذفشان بوده را برای فرد نمایش می دهد و همچنین علل حذف آنها را نیز به کاربر اعلام می نماید. در صفحه هشدار اینستاگرام برای این گروه از کاربران نیز اینطور نوشته است:

اگر محتوایی را منتشر کنید که برخلاف اصول ما باشد اکانت شما احتمالا حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم آورده که مستقیما مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت این هشدار به اطلاعش برسانند و دیگر برای این منظور نیازی به مراجعه به صحفه help اینستاگرام در وب نداشته باشند.

این را هم اشاره کنیم که امکان اعتراض نسبت به دریافت این هشدار صرفا در مورد برخی محتوا وجود دارد (مثلا تصاویری که به خاطر برهنگی حذف شده باشند یا سخنان نفرت انگیز) با این حال اینستاگرام اعلام کرده که در ادامه کاربران امکان اعتراض در طیف وسیع تری از گروه های محتوایی را خواهند داشت.

این تغییر در شفاف سازی شرایط برای کاربرانی که در استفاده از اکانت های اینستاگرامی شان با مشکل روبرو می شوند و به یکباره با اکانت های مسدود مواجه می گردند بسیار موثر خواهد بود و شوک حذف یکباره حساب های کاربری افراد خاطی را از بین می برد.

 

حذف لایک از اینستاگرام

اینستاگرام در کنار این پیام هشدار تازه قصد دارد آزادی عمل بیشتری را برای مسدود کردن کاربران بد در اختیار تیم کارشناسانش قرار دهد. طبق سیاست های این پلتفرم اشتراک گذاری عکس و فیلم، کاربرانی که درصد مشخصی از محتوای ناقض قوانین را پست می کنند باید مسدود شوند اما از این پس چنانچه کاربری در یک بازه زمانی معین به صورت مستمر اقدام به نقض قوانین اینستاگرام کند حساب کاربری اش مسدود می شود. جزئیات این قانون البته بسیار پرابهام است اما انتظار می رود که این سیاست به کاهش تعداد اکانت های مشکل ساز در این فضای اجتماعی بیانجامد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قانون برنا اینستاگرام کاربران اکانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ؛ در ایام عید به وایفای‌های (WiFi) رایگان متصل نشوید

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسن منصوری معاون فنی پلیس فتا فراجا ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل فنی و تخصصی پرونده‌های قضائی واصله به این پلیس با موضوع ایجاد دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و اطلاعات کاربران مشخص است یکی از روش های مجرمان سایبری در این حوزه استفاده از ترفند اتصال کاربران به اینترنت رایگان است.

وی با اشاره به اینکه این خطر بالقوه در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی افزایش می‌یابد، بیان داشت: مجرمان سایبری با استفاده از این شگرد با آلوده سازی گوشی تلفن همراه متقاضیان نسبت به دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران فریب خورده اقدام نموده و نیات شوم خود را اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مقاصد مجرمان سایبری دسترسی به اطلاعات بانکی افراد به منظور برداشت غیرمجاز از حساب آنها می باشد که گاهی اوقات به علت سطح آگاهی و دانش سایبری برخی کاربران از نکات امنیتی و فنی مورد نیاز بهره برداری از تجهیزات هوشمند، زمینه دسترسی غیر مجاز کلاهبرداران را فراهم می‌کند.

معاون فنی پلیس فتا فراجا به هموطنان توصیه کرد: در هنگام مسافرت های نوروزی از اتصال به شبکه های اینترنتی رایگان در اماکن عمومی و پر ریسک نظیر رستوران ها ، مسافر خانه ها و دکه های فروشگاهی اکیدا خودداری نمایند و در صورت نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی در این خصوص و یا گزارش موارد مجرمانه در هر ساعت شبانه روز می توانند با برقراری تماس با سرشماره 096380 از خدمات تخصصی پلیس فتا بهره مند شوند.

کد خبر 839961 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا نوروز اینترنت

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع جلوگیری از تعلیق اکانت واتس اپ و بازیابی آن
  • پیام رسان‌های فیلترشده به زودی در دسترس مردم ؟!
  • پیام رسان های فیلترشده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند
  • هشدار پلیس فتا: مراقب «وای‌فای رایگان» باشید
  • هشدار؛ در ایام عید به وایفای‌های (WiFi) رایگان متصل نشوید
  • هشدار ؛ در ایام عید به وایفای‌های (WiFi) رایگان متصل نشوید
  • پلتفرم‌های فیلترشده کی در دسترس قرار می‌گیرند؟
  • (تصاویر) درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!
  • اجازه ممنوعیت تیک تاک را به قانون‌گذاران سنا ندهید