Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد:عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر ) یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام" "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید : نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ فروند کشتی در دریای خزر/ بهبود یک پله‌ای ظرفیت باری

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرزبانی سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی امروز در نشست خبری با اشاره بر نزدیک شدن تعطیلات آخر سال و نوروز (۱۴۰۳)، گفت: در سال ۱۴۰۲ دوره سفرهای نوروزی گذشته حدود ۶ میلیون نفر گردشگری دریایی داشتیم که ۳.۵ میلیون از بنادر ما به جزایر دیگر سفر کردند و بالعکس.

وی گفت: در سال (۱۴۰۲) که گذشت شاهد افزایش ۱۷ درصدی مسافران نسبت به سال (۱۴۰۱) بودیم؛ البته با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد و عمدتاً سفر در تمام حوزه‌های دیگر حمل و نقل کاهش پیدا کرده بود.

این مسؤول ادامه داد: سازمان بنادر از مهر امسال کمیته حمل و نقل دریایی را آغاز کرده که حفظ و ارتقای ایمنی در این ایام خاص مورد اهمیت این سازمان خواهد بود.

وی با تاکید براینکه طی سال‌های اخیر حتی یک نفر که منجر به فوتی شود در این حوزه حمل و نقل نشده است، گفت: ما در سال (۱۴۰۲) شاهد افزایش ۱۸ فروند کشتی در دریای خزر و ۳ فروند کشتی در دریای خلیج فارس با پرچم ایران که به نام کشور ثبت و موجب افزایش ۷۰۶۰ هزار تنی ظرفیت باری دریایی کشور شد که از رتبه ۱۷ به ۱۶ ارتقا پیدا کردیم.

ادامه دارد...

کد خبر 6056052 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • مسیرهای مجاز سفرهای دریایی نوروز 1403
  • اعلام ۱۳ مسیر مجاز سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳/خدمات‌رسانی در ۲ مسیر دریایی بین‌المللی به مردم در ایام نوروز
  • پارسال سانحه دریایی منجر به فوت نداشتیم/ مسافران از ایستگاه‌های گردشگری استفاده کنند
  • افزایش ۱۸ فروند کشتی در دریای خزر/ بهبود یک پله‌ای ظرفیت باری