Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «کتاب سبز / Green Book» به کارگردانی پیتر فارلی در ژانر کمدی-درام یکی از آثار مورد توجه منتقدین و تماشاگر است؛ روایتی از یک محافظ ایتالیایی-آمریکایی که تبدیل به راننده یک موسیقی‌دان آفریقایی-آمریکایی شده و این دو قدم به یک سفر در دل جنوب آمریکا در دهه 60 می‌گذارند که بستر شکل‌گیری یک درام متفاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کتاب سبز فیلم سینمایی نقد فیلم فیلم قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوا نقطه ضعف پی‌اس‌جی را پیدا کرد: بازی احساسی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان روز گذشته برگزار شد و هر هشت تیمی که مجوز حضور در این مرحله را به دست آورده بودند با حریفان‌شان آشنا شدند.

به این ترتیب، بارسلونا در این مرحله باید روبروی پاری سن ژرمن قرار بگیرد و انتظار می‎‌رود که این دو تیم بتوانند دو دیدار خوب و تماشایی را رقم بزنند که برای بسیاری یادآور دیدار خاطره‌انگیزی است که با بازگشت باورنکردنی بارسا به بازی همراه بود. 

بسیاری از هواداران بارسلونا در روز گذشته نسبت به رویارویی خط دفاعی این تیم با امباپه ابراز نگرانی کرده بودند و حتی امیدوار بودند که لوئیس انریکه در این دو بازی فرصت زیادی برای بازی به این ستاره فرانسوی ندهد، اتفاقی که بسیار بعید به نظر می‌رسد. 

اما لواندوفسکی معتقد است که تمرکز این تیم نباید صرفا روی رویارویی با امباپه معطوف شود. این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« بازی با پی اس جی؟ مسئله فقط امباپه نیست، بلکه بازیکنان دیگری است که آنها دارند مثل عثمان دمبله. من فکر می‌کنم این بازی می‌تواند برای او بسیار احساسی باشد.»

دیگر خبرها

  • قیام الهی سلبریتی‌ها! + فیلم
  • اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت
  • اولین پیام بهاری سال 1403: صداوسیما شکست خود را پذیرفت ؛ مبارکه ...
  • پرسپولیس - آلومینیوم؛ دومین رویارویی دو تیم در جام حذفی
  • رویارویی تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • از آخرین دور مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط چه می دانیم؟/ تلاش تهران و واشنگتن برای پرهیز از رویارویی مستقیم
  • حاشیه‌های «بی‌بدن» به سود آن تمام می‌شود؟
  • «آن» با ساختاری متفاوت روی آنتن نسیم/ پشت صحنه را نمایش دادیم
  • لوا نقطه ضعف پی‌اس‌جی را پیدا کرد: بازی احساسی!