Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون و اینیگو والنسیا سرمربی و مربی بدنساز تیم پس از اتمام اردوی سرخپوشان در ترکیه، صبح روز شنبه راهی اسپانیا خواهند شد.

سرمربی و مربی بدنساز سرخپوشان پایتخت، دوشنبه شب به تهران باز می‎گردند و از روز سه‌شنبه قرمزپوشان را همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پیگیری تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه در تهران

آخرین تمرین پرسپولیس در اردوی ترکیه برگزار شد/ بینی نعمتی شکست

بازی تدارکاتی پرسپولیس لغو شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یک روز بعد از اعلام نحوه فروش باشگاه پرسپولیس از سوی فرابورس و اعطای امتیاز کارگزاری به بانک ملی ایران، اولین مشتری سرخپوشان برای خرید بخشی از سهام این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: مدافع تیم پرسپولیس: خودم شاگرد نکونام بودم اما بازی تیمش را دوست ندارم

اسپانسر پشت پیراهن سرخپوشان که این فصل با سروصدای زیادی مسئولیت حمایت مالی از قرمزها را برعهده داشته، در جلسه رسمی با رضا درویش تاکید کرده که آنها قصد دارند بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

شرکت طبیعت اعلام کرده که امکان خرید ۸۰ درصد سهام را ندارد اما حاضر است در یک ائتلاف برای خرید سهام پرسپولیس شرکت کند تا به این ترتیب گمانه زنی در مورد احتمال خرید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۷ درصد از سوی اسپانسر سرخپوشان شکل بگیرد.

در صورتی که این شرکت موفق به خرید ۱۷ درصد سهام سرخپوشان شود، احتمالا یک صندلی هیئت مدیره را هم خواهد گرفت اما در عین حال باید رقم نسبتا سنگینی را هم پرداخت کند.

از طرف دیگر نکته مهم این است که وزارت ورزش موافقات خود را با خرید سهام پرسپولیس به عنوان کنسرسیوم اعلام کرده و همین موضوع باعث شده تا احتمال شکل گیری یک ائتلاف برای تصدی بر مالکیت پرسپولیس بالا برود.

نکته مهم اینکه سهام پرسپولیس احتمالا به یک بانک خصوصی منتقل خواهد شد اما احتمال دارد خریداران دیگری هم پا جلو بگذارند تا بخشی از سهام را در اختیار بگیرند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1224947 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • مشتری جدید پرسپولیس از راه رسید
  • پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد!
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • (عکس) پوستر جالب پرسپولیس برای بازی با پیکان
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • مهاجم فرانسوی گزینه جدید پرسپولیس
  • سریال سازی ترکیه؛ از عربستان سعودی تا اسپانیا
  • تازه‌ترین دستاورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال