Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@09:54:18 GMT

ساماندهى دستفروشان، ساماندهى منظر شهر هم هست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۸۶۶

ساماندهى دستفروشان، ساماندهى منظر شهر هم هست

به گزارش جماران؛ علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، در صفحه توییتر خود نوشت:

«دستفروشان عبور مى کنم.

دستفروشى واقعیتى اجتماعى است، و البته مستلزم ساماندهى جدى توسط مدیریت شهرى.

ساماندهى دستفروشان، ساماندهى منظر شهر هم هست.

خیابان ولیعصر، میراث مهم شهر، حساسیت و توجه بیشتر مى طلبد.»

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تهران دستفروشی مدیریت شهری علی اعطا خيابان وليعصر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بازارچه مردمی بهاره در کلانشهر کرج

سلطانعلی عباس زاده رئیس شرکت طلوع ایرانیان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ گفت:در این بازارچه که مردمی می‌باشد قرار بر این است برای دستفروشان و کسبه‌های مختلف ایجاد شغل شود.
رئیس شرکت طلوع ایرانیان در رابطه با هدف ایجاد بازارچه مردمی بهاره اظهار کرد:هدف از برپایی این بازارچه این است که در آینده نزدیک همه عزیزان به صورت دائم در فضا‌های گوناگون و مکان‌های مطلوب‌تر مشغول به کار بشوند و تلاش می‌شود که با یک مدیریت صحیح دستفروشان عزیز ساماندهی مناسبی صورت بگیرد و به عنوان یک صنف شناخته بشوند تا از لحاظ بیمه و مسکن دغدغه‌ای نداشته باشند.
وی در ادامه افزود:از سال‌های گذشته در کشور پیگیری این موضوع صورت پذیرفته، ولی در بخش‌هایی کوتاه شده است، اما با تدبیر دولت سیزدهم و همچنین پیگیری‌های استاندار البرز این طرح به جدیت دنبال می‌شود تا دستفروشان، وانت‌های باز فروش و روزبازار‌ها در سطح شهر با سازه‌های متنوع شروع به فعالیت و درآمدزایی کنند.
عباس زاده در رابطه با تعداد غرفه‌های بازارچه مردمی بهاره گفت:۲۵۴ غرفه برای این بازارچه بهاری دایرست که از این تعداد ۸۰ غرفه تکمیل شده و امیدواریم با همت مسئولین غرفه‌های باقی مانده هم پر شود و همچنین با تبلیغات درون شهری بازارچه مردمی بهاره را به مردم معرفی کنند.
رئیس شرکت طلوع ایرانیان در پایان یادآور شد:از تعداد غرفه‌های تکمیل شده حدود ۱۰ نفر از بهزیستی،۲ نفر از کمیته امداد و ۲۵ نفر از بانوان سرپرست بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و بصورت رایگان مستقر در این بازارچه هستند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی دستفروشان سطح شهر در آستانه عید نوروز 
  • احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران
  • دستفروشان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت
  • ساماندهی دستفروشان یزد در آستانه سال جدید
  • ساماندهی دستفروشان شهر در آستانه عید نوروز
  • ساماندهی دستفروشان سطح شهر در آستانه عید نوروز
  • آغاز به کار بازارچه مردمی بهاره در کلانشهر کرج
  • آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم
  • برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از معادن قم وجود ندارد
  • کم رونقی بازار پوشاک در آستانه شب عید/ دستفروشان نظام بازار را تحت تاثیر قرار داده‌اند