Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - مایکروسافت پیش‌ازاین به کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز هشدار داده است که زمان مهاجرت به نسخه‌های جدید فرارسیده است. هم‌اکنون این کمپانی تصمیم دارد تا با حذف قابلیت‌های محبوب، بردها و کارت‌های بازی این دسته از کاربران، فشار را برای این مهاجرت بیشتر کند. مایکروسافت تصمیم دارد که برای وادار کردن کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز به مهاجرت به نسخه‌های جدیدتر برخی از قابلیت‌های محبوب آن‌ها را از دسترس خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، مایکروسافت پیش‌ازاین به کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز هشدار داده است که زمان مهاجرت به نسخه‌های جدید فرارسیده است. هم‌اکنون این کمپانی تصمیم دارد تا با حذف قابلیت‌های محبوب، بردها و کارت‌های بازی این دسته از کاربران، فشار را برای این مهاجرت بیشتر کند. این غول فناوری در حال حاضر چندین بازی اینترنتی را برای کاربران ویندوز 7 و نسخه‌های قدیمی‌تر حذف کرده است و البته ترتیب زمانی عدم دسترسی به این بازی‌ها به نسخه ویندوز کاربران مرتبط است.
     
اولین کسانی که دسترسی‌شان به این بازی‌ها از بین می‌رود، کاربران ویندوز XP و ویندوز ME خواهند بود. دسترسی به این بازی‌ها برای این دسته از کاربران از تاریخ 31 جولای سال 2019 میلادی از بین خواهد رفت. بااین‌حال کاربران ویندوز 7 فرصت بیشتری برای مهاجرت دارند و دسترسی آن‌ها به قابلیت‌های یاد شده تا 22 ژانویه سال 2020 ادامه خواهد داشت.
 
البته نسخه‌های تحت وب این بازی‌ها همچنان در کامپیوترهای قدیمی قابل‌دسترسی هستند. بااین‌حال مایکروسافت ترجیح می‌دهد که آن‌ها ویندوز خود را به نسخه جدید به‌روزرسانی کرده و این بازی‌ها را از طریق اپ استور این کمپانی دانلود کنند. بااین‌حال جالب اینجاست که پشتیبانی از این قابلیت‌ها تا اکنون ادامه داشته است زیرا چند سالی از عدم پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP و ویندوز ME می‌گذرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت ویندوز مایکروسافت بازی آنلاین ویندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات از ساعت ۲۰:۰۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و شباب الاهلی امشب _دوشنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و شباب الاهلی

لیگ حرفه‌ای امارات (النصر - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745396

دیگر خبرها

  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی