Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@03:10:50 GMT

بوژیدار رادوشوویچ عازم کرواسی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۸۸۹

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادو شوویچ دروازه‌بان اهل کرواسی، بعد از پایان اردوی پرسپولیس در ترکیه، برای انجام امور شخصی و با هماهنگی کادر فنی و باشگاه، راهی کشورش شد.

رادوشوویچ روز سه‌شنبه به تهران باز می‌گردد و در تمرینات تیم شرکت خواهد داشت.

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: قواعد جدید درگیری در برابر آمریکا و انگلیس وضع می‌کنیم

وزیر دفاع یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی ضمن تاکید بر تداوم عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های واشنگتن، لندن و رژیم صهیونیستی، از وضع قواعد جدید درگیری در برابر آمریکا و انگلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما با استفاده از قدرت خود قواعد جدید درگیری را وضع می‌کنیم که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آنها ، بهای سنگین آن را پرداخت خواهند کرد.

العاطفی تاکید کرد: یمنی‌ها جنگ طلب و متجاوز نیستند، اما جنایات وحشیانه‌ غزه ملت‌های آزاده جهان ازجمله ملت یمن را بر آن داشت تا موضع خود را دربرابر این جنایات اعلام کنند. ورود یمن به نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی و محاصره دریایی آن، یک تصمیم حاکمیتی، ملی، اسلامی و انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه یمن همچنان مانع از عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و یا عازم بنادر آن می‌شود، گفت: عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های نظامی و تجاری آمریکا و انگلیس متوقف نخواهد شد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. درپی این اقدام کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به هدف مشروعی برای نیروهای مسلح یمن تبدیل شدند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پدر شهید قباد حاتمی آسمانی شد
  • هیئت اسرائیلی امروز عازم قطر می‌شود
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند/ آخرین گام برای المپیک
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • آسمانی شدن پدر شهید در بلداجی
  • یمن: قواعد جدید درگیری در برابر آمریکا و انگلیس وضع می‌کنیم
  • رئیس موساد عازم قطر می‌شود