Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه گفت:کرمانشاه در یکسال اخیر شاهد رویدادها واتفاقات بسیار مهمی مانند؛ کرمانشاه پایتخت نوروزی ایران، جشنواره ملی پویانمایی، کلانشهر شدن کرمانشاه و تصویب میزبانی کرمانشاه ۲۰۲۰ و به جریان افتادن ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بازوند  گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت ارشد استان فرصت‌سازی برای مدیران بخش دولتی و کارآفرینان بخش خصوصی است و نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا با یک راهبری مناسب بتوانند به شکل مناسبی از این فرصت ها برای توسعه استان بهره گرفته شود .

وی بیان کرد : این اتفاقات و رویدادها هر کدام به تنهایی می توانند برای کرمانشاه توسعه آفرین باشند و همزمان برای مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی نیز فرصت سازی کنند.


استاندار کرمانشاه گفت : همچنین کرمانشاه امسال پایتخت نوروزی ایران بود که این رویداد یک رونق کاملا محسوس در گردشگری استان ایجاد کرد.


بازوند افزود: نمونه عینی اثرات مثبت این رویداد را در تعطیلات عید فطر دیدیم. در آن ایام بسیاری از گردشگران به کرمانشاه آمدند تا از نزدیک شاهد زیبایی های این پایتخت نوروزی باشند. استقبال گردشگران در این ایام به گونه ای بود که در برخی مناطق مانند اورامانات تمامی ظرفیت های اقامتی آن ها تکمیل شد و جمعیت زیادی هم در خانه های مردم اسکان یافتند.


وی بیان کرد : برگزاری جشنواره ملی پویانمایی نمونه دیگری از این فرصت سازی ها بود. در طول ۱۰ روز کرمانشاه روی آنتن ها سراسر کشور بود و این فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان فراهم کرد.


استاندار کرمانشاه گفت: در آن ایام بسیاری از هنرمندان برجسته کشور در مصاحبه با رسانه ها به تعریف و تمجید از زیبایی های کرمانشاه پرداختند. بی گمان صحبت های این چهره های محبوب در معرفی بهتر استان به مردم سراسر کشور بسیار اثرگذار است.

وی افزود: یک اتفاق بزرگ توسعه‌آفرین دیگر کلانشهر کرمانشاه بود کلانشهر شدن یک ظرفیت بسیار جذاب برای کارآفرینان برای سرمایه گذاری است.


وی بیان کرد : میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی۲۰۲۰ رویداد توسعه‌آفرین دیگری است که این برنامه می تواند تحولی در اقتصاد کرمانشاه و معرفی آن در سطح بین المللی ایجاد کند.


بازوند افزود: در روند برگزاری رویداد ۲۰۲۰ از همه کرمانشاهی‌های مقیم خارج را دعوت می کنیم تا از نزدیک فرصت های سرمایه گذاری استان را به ببینند.

وی بیان کرد :  یک حجم عظیم نقدینگی در بخش خصوصی مواجه است. با تسهیلگری می توان از این منابع برای توسعه استان بهره گرفت.


استاندار کرمانشاه گفت:رونق تولید و تسهیلگری در مسیر کارآفرینان مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است. هر مدیری در برابر رونق تولید مقاومت کند مطمئن باشد این مقاومت محکوم به شکست است.

 

انتهای  پیام/ز

 


میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی۲۰۲۰ رویداد توسعه‌آفرین دیگری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری بیش از ۶ رویداد توانمندسازی صدف در سال ۱۴۰۲ در این پارک گفت: این رویداد‌ها به منظور افزایش توانمندی و مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با هدف اشتغال در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار طرح توانمندسازی صدف، بوت کمپ‌های تخصصی و مسابقات تخصصی فناوری نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت برای رشد و توسعه نوآوری است.

به گفته معاون رئیس پارک پردیس، در سال ۱۴۰۲، رویداد صدف جاب میت، بوت کمپ تخصصی مکانیک و المپیک فناوری در ۲ حوزه فناورانه هوش مصنوعی و امنیت سایبری برگزار شد. المپیک فناوری پارک فناوری پردیس نیز سال آینده در ۵ حوزه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه نویسی، رباتیک و پهپاد برگزار می‌شود.

جباری پور با اشاره به ایجاد مرکز توسعه سرمایه انسانی در پارک فناوری پردیس گفت: این مرکز با دو هدف اصلی جذب و آموزش نیروی انسانی در پارک تأسیس شده است و آموزش‌های عمومی و تخصصی مرکز نیز با توجه به نیاز شرکت‌های عضو برنامه ریزی می‌شود.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس برگزاری دو رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت حوزه سلامت و تجارت فناوری را از دیگر فعالیت‌های این معاونت در سال ۱۴۰۲ برشمرد و افزود: رویداد صنعت دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت و با حضور وزرای صمت و بهداشت و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

وی اضافه کرد: همایش تجارت فناوری نیز همایشی برای معرفی بیشتر شبکه فن بازار ملی ایران و توجه به تجارت فناوری برگزار شد.

دی افزود: برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ۱۴۰۲ از دیگر فعالیت‌های معاونت توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس بود.

وی گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۴۵۰ مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویداد‌های کارآفرینی و... برگزار شد، ۲۰ رویداد جانبی با موضوعات مرتبط با فناوری و نوآوری اجرا شد که بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفری را در پی داشت.

وی افزود: برگزاری رقابت بیش از ۴۰۰ استارتاپ در شهر‌های مختلف در قالب رویداد اینوتکس پیچ و برگزاری ۴۱۶ جسله در کافه سرمایه و انعقاد بیش از ۵۵ تفاهمنامه به ارزش ۲، ۷۸۰ میلیارد ریال به همت بروکر‌های فناوری در جلسات B۲B بخشی از نتایج بخش‌های مختلف نمایشگاه بوده است.

جباری پور گفت: سیزدهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس نیز اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود که ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس، توسط مرکز توسعه تجارت را گامی موثر در ایجاد اعتماد برای مصرف کنندگان محصولات دانش بنیان برشمرد و افزود: این نشان در دو سطح تأیید کیفیت و تضمین کیفیت محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به توسعه بازار محصولات دانش بنیان کمک می‌کند. این نشان تاکنون به تعدادی از محصولات شرکت‌های عضو پارک اعطاء شده است.

جباری پور در خصوص فعالیت‌های شبکه فن بازار ملی ایران نیز گفت: برگزاری نشست‌های کارگزاران شبکه ملی فن بازار، آغاز به کار فن بازار منظقه‌ای تهران، عرضه ۹۷۴ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن‌بازار ملی ایران و تحقق بیش از هزار میلیارد تومان همرسانی ۱۴۰۲ توسط شبکه فن بازار ملی ایران از جمله فعالیت‌های این شبکه در سال ۱۴۰۲ بود.

به گزارش آنا، برگزاری کمپ ملی فروش، میزبانی از اردو‌های راهیان پیشرفت و رویداد ریتکس از دیگر برنامه‌هایی بود که جباری پور در پایان به آنها اشاره کرد و افزود: ایجاد مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که برای کمک به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور
  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • جذب سرمایه، امر حیاتی برای رشد صنایع خلاق و فرهنگی است
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم
  • آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد مساله‌محور معماری یادمانی و طراحی مکان‌رویدادها
  • بازار سنتی کرمانشاه یکی از جاذبه های گردشگری با معماری سنتی و منحصر به فرد
  • توسعه ترس، با هوش مصنوعی سورا
  • چگونه جمهوری اسلامی توانست در مسأله فلسطین واقعیت‌آفرین باشد؟