Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@07:34:17 GMT

گفت‌وگوی ترامپ و ماکرون درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۸۹۷

گفت‌وگوی ترامپ و ماکرون درباره ایران

به گزارش جماران؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و «امانوئل مارکون»،  همتای فرانسوی او شامگاه جمعه (۲۸ تیر) گفت‌وگو کردند.

کاخ سفید در بیاینه‌ای اعلام کرد که دو طرف طی تماس تلفنی در مورد مسائل منطقه و ایران تلفنی گفت‌وگو کردند. هنوز جزئیات این تماس تلفنی منتشر نشده است.

دفتر ریاست جمهوری آمریکا همچنین به حوادث اخیر در خلیج فارس اشاره کرد و گفت که واشنگتن از اینکه ایران یک فروند نفتکش انگلیس را در خلیج فارس توقیف کرده است، نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه جمعه (۲۸ تیر) اعلام کرد که یکی نفتکش انگلیس با نام «stena impero» را حین عبور از تنگه هرمز توقیف کرده است.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه  در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشتی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی و به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توقیف شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال کاخ سفید دونالد ترامپ امانوئل مکرون سپاه پاسداران انقلاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس راهور: در ایام تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به‌ دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تمرینات سخت و دردسرهای نوید محمدزاده برای بازی در یک فیلم (ویدئو) لحظات سرقت گوشت از قصابی (فیلم) توقیف کودک ۶ ساله با کلت اسباب بازی در فرودگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: اگر نفت ما را در هر جای دنیا بدزدند مقابله به مثل می‌کنیم
  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در مورد غزه
  • هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • رئیس پلیس راهور: در ایام تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به‌ دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد (فیلم)