Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپتنیک، «گارت مارکیس» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: کاخ سفید از گزارش های مبنی بر توقیف یک نفت کش انگلیسی در خلیج فارس آگاه است.

مارکیس افزود: این حادثه دومین رویدادی است که ایران در یک هفته اخیر دارایی های انگلیس را مورد هدف قرار می دهد.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تصریح کرد؛ ایالات متحده برای دفاع از امنیت و منافع در برابر رفتارهادی بدخواهانه ایران متعهد به همکاری با متحدان و شرکای خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش جمعه شب روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این اطلاعیه آمده است: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر) یک فروند نفتکش انگلیسی با نام "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

این اطلاعیه می افزاید: نفتکش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در شامگاه سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم افطاری ناویان ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ساحل خلیج فارس شرکت کرد.

بنابر روایت فارس، سردار تنگسیری با اشاره به بزرگداشت و تکریم سالروز میلاد سراسر نور حضرت امام حسن مجتبی(ع) سربازان را فرزندان معنوی خود خواند و گفت: من تک تک شما فرزندان را مثل فرزندان خود دوست می دارم و به همه شما افتخار می کنم.

وی افزود: شما سربازان عزیز قدر خودتان را بدانید چون آینده سازان دوران طلایی ایران اسلامی هستید و چشم و امید همه آزادمردان عالم به اراده راسخ و عملکرد صحیح شما دوخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه خطاب به سربازان این نیرو تأکید کرد: وظایف بسیار خطیر و سنگینی بر عهده شماست، باید با بصیرت، آگاهی، دانش و توکل بر خداوند متعال مسیر زندگی شخصی و وظیفه انقلابی خود را در گام دوم انقلاب به شایستگی تعیین و مستحکم ادامه دهید.

سردار تنگسیری با تکریم از سربازان متأهل تصریح کرد: همه سربازان متأهل در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پادگان های نزدیک محل سکونت و استقرار خانواده هایشان خدمت می کنند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889150

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز قدس
  • رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین