Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@11:03:09 GMT

همسر اول میترا استاد: تقاضای قصاص نجفی را دارم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۹۵۲

همسر اول میترا استاد: تقاضای قصاص نجفی را دارم

رویداد۲۴ قاضی کشکولی اعلام کرد که جهانشاه صفری پدر مهیار صفری نیز به همراه او در دادگاه حاضر است و مهیار خواسته که هیچ عکسی از او گرفته نشود. در همین لحظه از ولی مهیار خواسته شد تا به جایگاه بیاید.

پدر مهیار در جایگاه قرار گرفت، قاضی از او پرسید مهیار چند ساله است، گفت متولد ۱۱ شهریور ۸۲ است. سپس قاضی از مهیار صفری خواست تا در جایگاه حاضر و خود را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر مهیار صفری نیز گفت: با توجه به اینکه پسرم تقاضای قصاص دارد ما هم تقاضای قصاص داریم.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ارز در پایان سال به خوبی تامین شد

امتداد - یک کارشناس تجارت خارجی معتقد است: دلیل منطقی و موجهی به جز تقاضای ارز در روز‌های پایانی سال برای افزایش قیمت دلار وجود نداشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جلیل جلالی فر، کارشناس و تحلیلگر تجارت خارجی در خصوص نوسانات ارزی و قیمت دلار در به خبرنگار ایبنا گفت: یکی از مهمترین دلیل افزایش قیمت دلار در پایان سال، افزایش تقاضا است که البته حجم این تقاضا نیز نسبت به روز‌های قبل بسیار کاهش داشته و شاهد فروکش کردن نوسانات ارزی هستیم. ضمن اینکه بحث سفر‌های نوروزی هم در پایان سال به حجم تقاضای بازار اضافه کرد و متعاقب آن نوسانات ارزی ایجاد شد که آن هم موقتی و قابل کنترل است.

نوسانات ارزی اخیر دلیل موجه و منطقی ندارد
وی به اقدامات به موقع و مناسب بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک مرکزی توانست افزایش حجم تقاضای پایان سال را به خوبی با پرداخت ارز مدیریت کند و موفق شود فشار وارده بر بازار را که به دلیل افزایش تقاضا بوجود آمده بود به خوبی کاهش دهد.

فعال اقتصادی در بازار روسیه ادامه داد: در روز‌های اخیر شاهد کنترل و کاهش قیمت ارز هستیم، بطوریکه قیمت دلار در یک کانال مشخص باقی مانده است. در نتیجه پیش بینی می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حجم تقاضا نیز بیش از پیش بالا نرود، در روز‌های آتی باز هم شاهد ثبات و حتی کاهش قیمت خواهیم بود. البته با توجه به منابع ارزی کافی بانک مرکزی باید هم این اتفاق رخ دهد، چراکه دلیل و منطق موجه دیگری به جز حجم تقاضای پایان سال در روند افزایش نرخ ارز وجود نداشت.

تقویت صادرات به توان کنترل نرخ ارز کمک می‌کند
جلالی فر یکی از راه‌های کنترل و کاهش قیمت ارز را تقویت صادرات خواند و گفت: از جمله مهمترین اقدامات برای کاهشی کردن و مهار شدن موج افزایشی نرخ ارز این است که صادرات را افزایش دهیم. مطمئنا با حمایت از صادرات و هموار کردن مسیر آن می‌توان ضمن شکوفا کردن تولید، به کاهش فشار ارزی بر بانک مرکزی و دولت نیز کمک بزرگی کرد. از سوی دیگر واردات کالا‌های اساسی با نرخ ارزان نیز به ضرر کشور است و باید روند واردات را نیز به دقت زیر نظر باشد و آنرا مدیریت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • تقاضای ارز در پایان سال به خوبی تامین شد
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس
  • مهلت دانشجویان برای ثبت تقاضای وام‌های دانشجویی اعلام شد
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • جایگاه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و تخصصی
  • صدور حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط