Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هر سال از خودش ضربه می‌خورد و امتیازات ابتدای فصل را به دلیل تغییرات زیاد از دست می‌دهد. تاریخ انتشار: 00:02 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۴۶۳

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: استقلال خیلی تیم جوانی شده و کار با این شرایط سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر بود از بین مهدی رحمتی و پژمان منتطری یک نفر حفظ می‌شد چرا که تیم نیاز به یک بازیکن باتجربه دارد. البته وریا غفوری در تیم حضور دارد اما اگر منتظری را نگه می‌داشتند شرایط بهتر بود.

وی افزود: متأسفانه استقلال هر سال از خودش ضربه می‌خورد و امتیازات ابتدای فصل را به دلیل تغییرات زیاد از دست می‌دهد. امسال تمرینات زود آغاز شد، اما تیم جوان شده است. در حال حاضر استقلال در چند پست نیاز به بازیکن دارد اما بازیکنانی که باتجربه باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از حضور جواد زرینچه در استقلال خوشحال شدم، اما او به تنهایی نمی‌تواند کار کند. امثال زرینچه باید در استقلال باشند. همانطوری که در گذشته مرحوم منصور پورحیدری به عنوان رأس تیم همه کار می‌کرد. امیدوارم استقلال بتواند حاشیه‌ها را جمع کرده و در مسائل مالی هم به مشکل نخورد و انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر ، باشگاه آلومینیوم نسبت به اخراج نشدن میلاد فخرالدینی مدافع استقلال اعتراض های زیادی انجام داد.

اراکی‌ها در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کردند و در آن خواهان محرومیت میلاد فخرالدینی از بازی بعدی تیم خودش شدند. باشگاه آلومینیوم اعلام کرده بود که با وجود اخراج نشدن این مدافع راست باتجربه در زمین بازی اما باید قانون اجرا شود و او بازی بعدی تیمش را غایب باشد!

با وجود این مسائل اما فخرالدینی در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و خودش را برای مسابقه با شمس‌آذر در روز جمعه آماده می‌کند.

مدافع باتجربه استقلالی‌ها در تمرین امروز هم توجهی به شایعات روزهای گذشته درباره خودش نداشت و کارش را جلو برد تا بتواند آمادگی مناسبی در بازی حساس روز جمعه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است