Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:05:23 GMT

واکنش ترامپ به توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۰۳۱

واکنش ترامپ به توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران

رئیس جمهور آمریکا به توقیف نفتکش انگلیس توسط ایران در خلیج فارس واکنش نشان داد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «دونالد ترامپ»‌ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران در خلیج فارس گفت که با دولت انگلیس درباره این موضوع گفت‌وگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه جمعه روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه 28 تیر ) یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام" "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

این اطلاعیه می افزاید : نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته