Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@19:42:23 GMT

شورای نگهبان امین نظام جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۰۷۱

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرشیرین :  حجت الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان به ولی امر مسلمانان و خدمتگزاران در نهاد شورای نگهبان، افزود: اعضای شورای نگهبان با تلاش بی وقفه همچون سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و خدمات بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نظارت شرعی و قانونی بر قوانین و مقررات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و همه پرسی‌ها از وظیفه‌های اصلی نهاد مقدس شورای نگهبان است که در عرصه انتخابات نیز کار پالایش مردم را بر عهده دارند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: انتخابات در نظام مقدس بیانگر دموکراسی و مردم سالاری دینی است که افرادی با تخصص بالا وارد این عرصه شوند زیرا تعهد و تخصص ۲ بال اصلی نمایندگی است و باید افراد سالم وارد عرصه نمایندگی شوند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: شورای نگهبان یادگار ارزشمند امام راحل است و این نهاد از ارکان مهم جمهوری اسلامی بوده که خدمات ارزشمند و قابل توجهی در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ارائه داده است.

وی گفت: رمز موفقیت شورای نگهبان در اتصال به ولایت فقیه است و احکام و دستورات آن بوسیله ولی امر مسلمانان جهان امضا می‌شود.

حجت الاسلام ملکی، از آیت الله جنتی به عنوان رئیس شورای نگهبان به عنوان شخصیتی تأثیرگذار که وجودشان برای نظام مفید است، یاد کرد و از زحمات ایشان و همچنین رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه و همچنین اعضای این شورا در شهرستان قصرشیرین که همواره تلاش شبانه روزی داشته‌اند، قدردانی کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش است که به‌همین مناسبت آیین مشترک نیرو‌های مسلح در استان بوشهر همگام با دیگر نقاط کشور برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با تبریک روز ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز و نیرو‌های انتظامی و امنیتی منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی را برای ایران اسلامی آفریده‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: با هدایت‌های فرمانده کل قوا، چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی، قدرت بالای عملیات سخت میدان در جغرافیای کلان ایران، پیشرفت حاصل شده که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیرو‌های مسلح جهان هستند.

او اضافه کرد: طراحی نرم‌افزاری دانش‌بنیان عرصه مدیریت و تولید سخت‌افزار‌های دفاعی و نظامی در برد‌های مختلف، موجب این شده که دیگر کشوری اجازه فکر کردن برای تعرض به مرز‌های ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: عملیات اقتدارآفرین پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، ضد رژیم منحوس، نامشروع و جعلی صهیونیستی، نشان از قدرت بالای دانش دفاعی و نظامی و توانمندی در عرصه‌های عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و به همگان نشان داد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این‌چنین حماسه‌آفرین و توانمند هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: این آغازی است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و نشان از اقتدار روزافزون و جامع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد که استان بوشهر استان دارالحماسه و ولایتمدار و خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه‌ها است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره توانسته است در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم ایران حضوری چشمگیر داشته باشد.

امیر صدقی افزود: نیرو‌های هوایی، دریایی، زمینی و پدافند ارتش در لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن و رسیدن به اوج بالندگی و صلابت دفاعی از هیچ کوششی فروگذار نکردند و این تلاش‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.

او اضافه کرد: اعلام می‌داریم که ارتشیان دلاور با توکل بر خدا و توجه بقیه‌الله و با فرماندهی فرمانده کل قوا، در کنار دیگر نیرو‌های مسلح از ارزش‌ها و آرمان‌های ایرن اسلامی و انقلاب دفاع کرده و لحظه‌ای در این راه مقدس کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر با انجام رژه و نمایش بخشی از جنگ‌افزارها، آمادگی خود برای دفاع از مرز‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش