Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@12:42:45 GMT

قتل جوان ایلامی به‌علت اختلافات شخصی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۲۱۲

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: دقایقی پیش بر اثر درگیری دو جوان در شهر ایلام به‌دلیل اختلافات شخصی، یکی از آنها دیگری را با سلاح سرد به قتل رساند.

سرهنگ شهاب عزیززاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: لحظاتی پیش در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دو نفر در یکی از محله‌های شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، مشخص شد یک جوان حدوداً ۳۳ ساله به علت اختلافات شخصی یک جوان ۲۸ ساله را با استفاده از سلاح سرد زخمی و از محل جرم فرار کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بلافاصله فرد مصدوم به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام اما متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی بیان داشت: با سرعت عمل پلیس و اشراف اطلاعاتی، در همان لحظات اولیه وقوع قتل و با هماهنگی دستگاه قضائی این قاتل دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

عزیز زاده ادامه داد: علت این حادثه توسط پلیس و دستگاه قضائی در حال بررسی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون