Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم ملی فوتبال الجزایر پس از ۲۹ سال قهرمان قاره آفریقا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال الجزایر با برتری یک بر صفر مقابل سنگال در بازی نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا برای دومین بار فاتح این جام شد.

در دومین دقیقه بازی شوت «بغداد بونجاح» با برخورد به پای مدافع سنگال به تور دروازه چسبید و در نهایت پس از چند برخورد و درگیری بین بازیکنان در دقایق پایانی نیمه اول، 45 دقیقه نخست با برتری الجزایر پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم تلاش‌های سنگال در یک بازی خشن به نتیجه‌ای نرسید تا این تیم باز هم در حسرت اولین قهرمانی در مهمترین جام فوتبال آفریقا بماند. در نهایت الجزایر پس از 29 سال بار دیگر قهرمان آفریقا شد و برای دومین بار این جام را بالای سر برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی الجزایر جام ملت های آفریقا بغداد بونجاح قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد

آفتاب‌‌نیوز :

در فاصله ۵ هفته مانده به پایان بوندس لیگا و در چارچوب هفته بیست و نهم، لورکوزن به مصاف وردربرمن رفت و به برتری ۵ بر صفر رسید و با اقتدار قهرمان شد.

بونیفیس (پنالتی)، ژاکا و ویرتس (۳ بار) برای لورکوزن گلزنی کردند.

لورکوزن برای اولین بار توانست در تاریخ خود قهرمان فوتبال آلمان شود.

این تیم با هدایت ژابی آلونسو هنوز در فصل فوتبال اروپا در هیچ رقابتی شکست نخورده است!

در جدول بوندس لیگا، بایرلورکوزن با ۷۹ امتیاز صدرنشین است و بایرن مونیخ و اشتوتگارت با ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش های مکرر آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
  • رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود