Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:12:18 GMT

سرمربی سنگال: بد شانس بودیم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۸۲۴

سرمربی سنگال: بد شانس بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال بدشانسی را دلیل قهرمان نشدن تیمش در جام ملت های آفریقا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال سنگال در دیدار پایانی جام ملت های آفریقا به مصاف الجزایر رفت. سنگال با وجود آن که فرصت‌های خوبی را در این دیدار خلق کرد اما نتوانست دروازه الجزایر را باز کند و با یک گل تن به شکست داد تا از بالا بردن جام قهرمانی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیسه سرمربی سنگال بعد از بازی گفت: بسیار ناراحتیم که در این دیدار تن به شکست دادیم. حداقل مستحق تساوی بودیم اما باید اعتراف کرد که بد شانس بودیم و همین هم باعث شد تا در  نهایت تن به شکست دهیم و از بالا بردن جام بازمانیم.

او ادامه داد: به تیم الجزایر و دوستم بلماضی تبریک می‌گویم. برای این مربی آینده بسیار خوبی را آرزو می‌کنم چرا که او به خوبی تیمش را هدایت کرد. ما اصلا ضعیف نبودیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما متاسفانه از بالا بردن جام بازماندیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال سنگال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • ناگفته‌هایی از نجات یافتگان در کوهستان | طبیعت‌گردانی که با مرگ دست و پنجه نرم کردند
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست