Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهندس حمید انصاری در جلسه شورای اداری با محوریت تکریم سرپرست فرمانداری و معارفه فرماندار جدید شهرستان چناران ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار محترم و معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در اعطای مسئولیت فرمانداری چناران به ایشان خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را به پیش ببریم و خدمات خوبی به مردم شهرستان چناران ارائه نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جلسات شورای اداری در ادارات برگزار می‌شود فرماندار شهرستان چناران ادامه داد: از این پس جلسات شورای اداری در ادارات برگزار خواهد شد تا با استفاده از توان کارشناسی، معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرائی در جهت حل مشکلات مردمی، توسعه و عمران شهرستان چناران گام‌های موثرتری برداشته شود.   مهندس حمید انصاری با اشاره به اینکه ریشه اکثر معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله: طلاق، اعتیاد، سرقت و کودک آزاری معلول بیکاری است تأکید کرد: با ایجاد اشتغال‌های سالم و پایدار اکثر مشکلات و اسیب‌های اجتماعی حل خواهد شد.   فرماندار شهرستان چناران افزود: شهرک صنعتی مشهد عملأ پذیرش و گنجایش سرمایه گذاری جدید را ندارد و این فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در شهرک صنعتی چناران که قطب صنعتی استان و شرق کشور است خواهد بود و ما برای تمام افرادی که برای خود، خانواده و یا کارآفرینی که با اجرای طرح‌ها و ایده‌های خود بتواند زمینه اشتغال تعدادی از همشهریان و هموطنان را فراهم نماید، فرش قرمز پهن خواهیم کرد.   وی با اشاره به اینکه شهرستان چناران قطب کشاورزی استان است، تأکید کرد: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری و تکنولوژی روز دنیا می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال‌های سالم و پایدار، کمک شایانی به رونق تولید انواع محصولات زراعی و باغی و صنایع تبدیلی نماید.   فرماندار شهرستان چناران در ادامه گفت: در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، هر ساله مسائل خاص خود را داشته و در حال حاضر نیز چه از بعد داخلی و خارجی مسائل خاصی وجود دارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا در سطح شهرستان چناران نارضایتی اجتماعی نداشته باشیم و این را به عنوان خط قرمز فرمانداری به همه دستگاه‌های اجرائی ابلاغ می‌کنم که پذیرفته نیست که صنفی یا اجتماعی بدلیل کم کاری یک واحد از بدنه یک دستگاه اجرائی، منجر به نارضایتی اجتماعی و جمعی گردد و تمام دستگاه‌های اجرائی و قضائی به جای اینکه توان خود را در جهت توسعه و عمران شهرستان بگذاریم، درگیر مسائل حاشیه‌ای شویم، لذا از همه مسئولین می‌خواهیم که تا جائی که کار کارشناسان و معاونین جواب می‌دهد موضوعات را رصد نمایند در غیر اینصورت شخصأ مسئله را تا حل آن پیگیری نمایند.   فرماندار شهرستان چناران در خصوص انتخابات پیش رو تأکید کرد: بنده به عنوان یک نیروی وزارت کشوری خود را موظف به برگزاری انتخاباتی آرام در شرایط برابر، بدون حاشیه و قانون مند می‌دانم لذا از همه روسای دستگاه‌های اجرائی استدعا دارم از همین امروز از لحاظ پشتیبانی، لجستیکی و کلیه خدمات کمک حال فرمانداری باشند و هر دستوری که از حوزه‌های فرمانداری ابلاغ می‌گردد دستور شخص فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و وزیر کشور خواهد بود تا با وحدت و همدلی زمنیه برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه را در شهرستان چناران همانند سایر انتخابات گذشته را فراهم نمائیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است