Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان‌ها شنبه ۲۹ تیرماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

انتهای پیام/پ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه ها مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سیدانور رشیدی در نشست ساماندهی وضعیت وانت های مبوه فروش اظهار کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش از پدیده‌هایی است که مربوط به سال‌های اخیر نبوده و معضلی است که از چندین دهه گذشته وجود داشته است.

وی با تاکید براینکه مشکل بیکاری از دلایل اصلی وجود پدیده دست فروشی و وانت‌های میوه فروشی است، گفت: امروز وجود دستفروشان و وانت‌های میوه فروش به نوعی ویترین معضل بیکاری را در شهر سنندج نشان می‌دهد؛ اما این موضوع نافی انجام اقدامات لازم برای مدیریت این موضوع نیست.

شهردار سنندج تصریح کرد: در همین راستا با همراهی خوبی که بین دستگاه‌های متولی صورت گرفت با مشارکت توانستیم در سال ۱۴۰۱ به بهترین شیوه ممکن طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش را اجرا کردیم که به عنوان مطالب جدی شهروندان فهیم بازخورد بسیار خوبی به دنبال داشت.

رشیدی اذعان کرد: متاسفانه به دلیل اتفاقات تلخی که در سال ۱۴۰۱ در کل کشور و به تبع آن در استان کردستان افتاد این طرح ابتر ماند.

وی با عنوان اینکه شهرداری سنندج خود را موظف به خدمات‌رسانی هرچه شایسته به شهروندان فهیم و فرهنگی و قدرشناس دیار فرهنگ و هنر می‌داند، اظهار کرد: از رسانه‌ها و مردم که همواره در اجرای برنامه‌ها و انعکاس مشکلات در کنار مجموعه شهرداری هستند تقدیر می‌کنم.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش یکی از معضلات شهری است که مدیریت شهری در راستای رفع آن برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت دارد.

نبود فضاهای با کاربری عمومی پاشنه اشیل اجرای طرح‌های مدیریت شهری در سنندج

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل اینکه ۵۵ درصد بافت شهری در سنندج، ناکارآمد و فرسوده است، عنوان کرد: متاسفانه کاربری‌های عمومی در این بافت‌ها کم و حتی در برخی نقاط اصلا وجود ندارد.

رشیدی تصریح کرد: عدم تعریف چنین کاربری‌هایی در گذشته از یک سو و نبود زمین لازم برای ایجاد موجب شده در برخی محلات قدیمی مانند، سرتپوله، خیابان شهدا، حاجی‌آباد و حتی نواحی منفصل شهری دست مدیریت شهری در اجرای برنامه‌ها بسته باشد.

وی افزود: در ۴۵ درصد فضای باقیمانده نیز متاسفانه تفکیک‌ها توجهی به بازارهای روز به عنوان یکی از نیازهای جدی صورت نگرفته است و به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری با مشکلاتی در زمینه استقرار و هدایت‌ کردن وانت‌های میوه فروش در سطح شهر مواجه بود.

وی با تاکید براینکه مدیریت شهری هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمدی وانت‌های میوه فروش و دست‌فروشان نیست، گفت: هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بارها و دست‌فروشان است.

شهردار سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت‌ ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

رشیدی افزود: اجرای موفق این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم است چرا که مجموعه مدیریت شهری تمام توان و ظرفیت‌های خود را در این راستا بکار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی و اوقاف صورت گرفته که اگر زمین‌هایی در اختیار دارند معرفی کنند تا شهرداری بازارهای درون محلی را راه‌اندازی کند.

شهردار سنندج همچنین از راه‌اندازی هفته بازارها به ویژه در نواحی منفصل شهری به صورت دوره‌ای و چرخشی در شهر سنندج خبر داد و گفت: این سه طرح به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895886

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • اعلام وصول طرح ساماندهی اراضی کشاورزی 
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • جذب ۴ هزار نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی کشور
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ۱۰ نقطه سنندج
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند
  • ساماندهی بیش از ۵۰۰ گروه مردمی برای ترویج عفاف و حجاب در قم
  • هنرمند خوشنویس سامانی دعای جوشن کبیر را کتابت کرد