Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با مسئولان کمیته های مردمی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از نمادهای عشق و دلدادگی محبان اهل بیت (علیهم السلام) به آرمان های عاشورایی است، گفت: این حرکت بزرگ فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین حرکت های اجتماعی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیه السلام) و معرفی فرهنگ حسینی به ملت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حرکت اجتماعی اربعین بهترین بستر برای کار فرهنگیِ تاثیرگذار است، گفت: دست اندرکاران موکب ها، نیروهای جهادی و خادمان حسینی علاوه بر خدمت رسانی به زائران توجه ویژه خود را به برگزاری   برنامه های فرهنگی، دینی و تبلیغی در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ معطوف کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در راستای خدمت رسانی به زائران یکی از افتخارات استان فارس است، گفت: این موکب خدمات رفاهی مناسب را به زائران اربعین حسینی ارائه کرده و علاوه بر خدمات رفاهی مجموعه از برنامه های متنوع و خلاقانه فرهنگی و دینی برای زائرانی که در موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس اسکان داشته باشند برگزار خواهد شد.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و حسینی مایۀ اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: اِقبال و حضور مخاطبان و جوانان مسلمان از سراسر جهان اسلام در پیاده روی اربعین حسینی یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و ایجاد وحدت و محبت در بین امت های اسلامی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک، توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود