Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:21:35 GMT

دست دختر بچه روستایی طعمه تمساح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۳۴۱۷

دست دختر بچه روستایی طعمه تمساح شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه مشکل قطع آب مصرفی در روستا و نزدیک شدن اهالی محلی به برکه محل زیست تمساح موجب وارد شدن آسیب جدی به دست دختر بچه اهل روستای کشاری از توابع سرباز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید پورمردان در گفتگو با عصرهامون افزود: با توجه به فصل گرما و کمبود آب در مناطق روستایی، اهالی روستا علیرغم وجود تابلوهای هشدار دهنده محیط زیست در منطقه و اطلاع رسانی های مداوم متاسفانه برای استفاده و برداشت آب به برکه های محل زیست تمساح نزدیک شده و این بار دختر بچه اهل روستای کشاری مورد حمله جدی تمساح قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: این دختر بچه به منظور درمان به بیمارستان چابهار انتقال داده شده و پزشکان در صدد هستند تا دست آسیب دیده وی را در صورت امکان پیوند بزنند.
 
وی ادامه داد:  تمساح ها در این فصل مهاجم بوده و از قلمرو و لانه های خود که در آن تخم گذاری کرده اند دفاع میکنند که نزدیک شدن هر موجودی از جمله انسان را به منزله تهدیدی برای نوزادان در شرف تولد خود می پندارند.
 
به گفته پورمردان؛ اداره کل حفاظت محیط زیست در همین راستا کارگاه های آموزشی برای دهیاران، شوراها و اهالی محلی منطقه برگزار کرده و می کند. هم چنین تابلوهای خطر وجود تمساح در منطقه نیز در مناطق نصب شده اند اما متاسفانه مشکل کم آبی و استفاده از آب برکه هراز گاهی به قیمت جان اهالی تمام می شود که امیدواریم هرچه زودتر مشکل آب روستاهای منطقه حل شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم

در گذشته به جهت ذخیره آب مازاد در حوالی آرامگاه ویس نازار شهرستان کرمانشاه اقدام به ساخت حوضچه کردند، اما در حال حاضر به گفته شهروند خبرنگار ما این حوضچه هیچ کاربردی ندارد و تبدیل به محلی برای مرگ گوسفندان این منطقه شده است.

ماجرا از این قرار است که گوسفندانی که در حال چرا در این منطقه هستند برای رفع تشنگی به این حوضچه می‌روند، اما این حوضچه به گونه‌ای است که گوسفندان دیگر قادر به برگشت نیستند و در آنجا گیر می‌افتند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا این فکری به حال این حوضچه کنند تا کمتر شاهد غرق شدن گوسفندان در آب باشند.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

رفع مشکلات زیرساختی روستا‌های قم در سفر دور دوم رئیس جمهور اولویت دارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم