Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در گزارشی فاش کرده که پلیس آمریکا با جاسوسی از گروه‌های فعال ضد ترامپ، اقدام به تشکیل پرونده جنایی علیه آنان می‌کند. تاریخ انتشار: 08:50 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۱۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ در پی افزایش تجمعات و اعتراض‌های ضد ترامپ در آمریکا، پلیس «لس آنجلس» اقدام به جاسوسی از این معترضان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گاردین، جاسوسی پلیس لس آنجلس از معترضان ضد ترامپ تنها یکی از چند پرونده‌ای است که پلیس آمریکا طی آن با گروه‌های نظارت و دادگاه‌های جنایی کار می‌کند.
اداره پلیس لس آنجلس در یک دادگاه اعلام کرد به یک گروه فعال اعتراض علیه ترامپ نفوذ کرده است.
گاردین می‎نویسد: پلیس علیه فعالانی که در اعتراض‌های گسترده ضد ترامپ یک بزرگراه را در «کالیفرنیا» مسدود کرده بودند، پرونده جنایی به دادگاه ارائه کرده است.   پرونده لس آنجلس تنها یکی از چندین پرونده‌ای است که گروه‌های ضد ترامپ را هدف قرار داده و آنان را با نظارت و دادگاه جنایی مواجه کرده است.
حقوقدانان آمریکایی، جاسوسی پلیس از معترضان و نفوذ در گروه‌های معترض را نقض قانون اساسی اعلام کردند. آن‌ها با توصیف این اعتراض‌ها به عاملی مهم در یادآوری حقوقشان اظهار داشتند مردم نمی‌توانند تا سال ۲۰۲۰ صبر کنند.
وضعیت نامساعد در مرزها، بحران آفرینی در خاورمیانه، تضییع حقوق زنان و نابودی کره زمین از جمله تهدیداتی هستند که کارشناسان از آن‌ها به عنوان عوامل اصلی اعتراض‌های ضد ترامپ یاد می‌کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا اعتراضات آمریکا پرونده قضایی لس آنجلس پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا

روزنامه کانادایی ونکوورسان در روز‌های گذشته جزئیاتی از پرونده الناز حاجی‌محمد منتشر کرد؛ زنی ایرانی که گفته می‌شود سردسته و رئیس گروهی از زنان کارگر جنسی در بریتیش کلمبیاست و از مردان زیادی اخاذی و دزدی کرده است. این زن ایرانی پرونده‌های دیگری هم در دست پلیس دارد، اما پیگیری این پرونده از فوریه سال گذشته شروع شده است. بر اساس اسناد منتشر شده از دادگاه بیش از ۲۶۷ هزار دلار پول نقد و مجموعه بزرگی از لباس و کفش و اکسسوری‌های برند گرانقیمت از این گروه کشف و ضبط شده است.
 
به قدری اموال کشف شده از این زن و دار و دسته‌اش زیاد بوده که ۴۷ صفحه از پرونده فقط مربوط به این اقلام است. بر اساس گزارش پلیس ۴۹۵ لباس برند، ۴۹۹ جفت کفش دیزانر، ۵۳ عینک برند و گرانقیمت، ۱۴ قطعه جواهر از طراحان مشهور دنیا، ۹۴ عدد کیف لوکس از برند‌هایی مانند لویی ویتون، گوچی و دیور و همچنین یک مایوی لوئی ویتون که با طلا تزئین شده از خانه آنها کشف شده است.

دو مجسمه دکوری نقره هم از برند ورساچه در خانه آنها پیدا شده است. حاج‌محمدی تنها کسی است که در این پرونده نامش رسانه‌اش شده و گفته می‌شود او تمام برنامه‌ریزی‌ها از جمله قرار گذاشتن با مشتری و اخاذی کردن از آنها را انجام می‌داده است. در برخی موارد او قربانیان را تهدید می‌کرده که اگر از او شکایتی شود آنها را پیش خانواده و همکارانشان رسوا می‌کند. 
 
براساس اسناد دادگاه، یکی از قربانیان با حاجی محمد در یک بار آشنا شد و او را به خانه خود دعوت کرد. وقتی به خانه رفت حاجی محمد با همدستانش به خانه او هجوم آوردند و او را تهدید کردند. آنها تعدادی از اشیای قیمتی خانه را دزدیدند و مقدار زیادی پول نقد از گاوصندوق برداشتند و از خانه خارج شدند.
 
جالب اینکه بعدا دوباره به خانه این مرد برگشتند و پول بیشتری از او اخاذی کردند. آگوست سال گذشته حاجی محمد دستگیر شد. او همچنین دو پرونده قدیمی دیگر، با اتهاماتی مشابه در دست پلیس دارد و هنوز در این پرونده دفاعیه‌ای ارائه نکرده است. همچنین هیچ یک از این اتهامات در دادگاه مورد بررسی قرار نگرفته است.

منبع: هفت صبح

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترامپ در تامین وثیقه ۴۵۴ میلیون دلاری پرونده کلاهبرداری املاک
  • ۹۲ درصد از پرونده‌های جرایم جنایی در کشور کشف شد
  • کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جنایی در کشور/ در پلیس آگاهی پرونده‌ای کشف نشده، مختومه نمی‌شود
  • کشف ۹۲ درصدی پرونده های جرایم جنایی در کشور
  • کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور
  • اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر قطعی شد
  • تظاهرات در پاریس علیه «خشونت پلیس» و «نژادپرستی سیستماتیک»
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد