Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کل بانک مرکزي اعلام کرد: دستيابي به حجم تجارت 30ميليارد دلاري هدفگذاري شده بين ايران و ترکيه، توسعه روابط پولي و بانکي بين دو کشور را اجتناب ناپذير مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالناصر همتي در صفحه اينستاگرام خود با انتشار عکسي با همتاي ترکيه اي اش، مراد اويسال، ديدار با وي را ديداري صميمي و دوستانه توصيف کرد و نوشت: اراده روساي جمهوري دو کشور، توسعه حجم تجارت بين ايران و ترکيه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: «برنامه راهبردي ايران براي توسعه روابط اقتصادي و تجاري با کشورهاي همسايه بويژه ترکيه را مورد تاکيد قرار دادم».
همتي در آذر پارسال در جريان سفر رئيس جمهوري به ترکيه نيز با همتاي ترکيه‌اي خود درباره توسعه مناسبات بانکي مذاکراتي را انجام داده بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

در گزارش فرهیختگان آمده است:بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود.

همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت. 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896627

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین