Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: اخیرا شکایتی در خصوص طرح گردشگری آشوراده از طرف وکیل یکی از سازمان‌های مردم نهاد به ثبت رسیده است.

سید حسینی افزود: شکایت این فرد از سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان در خصوص برخلاف قانون برگزار شدن یک مناقصه مربوط به آشوراده و تشریفات آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده و در دست رسیدگی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسینی در پاسخ به این سئوال که تاکنون در خصوص این پرونده کسی احضار شده است یا خیر گفت: تاکنون کسی احضار نشده و پرونده در مرحله جمع آوری ادله قرار دارد.

۱۳ خردادماه سال جاری بود که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن از اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص طرح گردشگری آشوراده خبر داد.

منبع میزان

انتهای پیام/م

آخرین وضعیت طرح گردشگری آشوراده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با اشاره به اینکه پرونده ثبت جهانی روستای پالنگان در دست اقدام قرار گرفته است گفت: تا پانزدهم اردیبهشت سال جاری باید پرونده ثبت جهانی روستای پالنگان را تکمیل کنیم و به سازمان جهانی گردشگری ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: در حوزه گردشگری نباید تک محصولی عمل کنیم بلکه باید بر سایر جاذبه‌های گردشگری هر منطقه نیز تمرکز شود.

وی افزود: تنوع بخشی به جاذبه‌های گردشگری و تنوع بخشی به تأسیسات گردشگری دو اصل مهم هستند که باید مدنظر قرار گیرند چون باعث ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر می‌شوند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان خاطرنشان کرد: ۴۳ روستای هدف گردشگری در استان کردستان وجود دارد که ۱۳ روستا دارای مصوبه دولتی و ۳۰ روستا نیز دارای مصوبه کارگروه گردشگری استان هستند.

وطن‌دوست ادامه داد: روستای پالنگان کردستان جزو هشت روستایی بود که سال گذشته دارای شانس ثبت جهانی در سازمان جهانی گردشگری بود که با کسب ۸۶ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز، دوم شد و در نهایت روستای کندوان آذربایجان شرقی این عنوان را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال دوباره پرونده ثبت جهانی این روستا در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: ارزیابی ثبت جهانی در دو سطح ملی و بین‌المللی انجام می‌شود که ما تا ۱۵ اردیبهشت فرصت داریم پرونده روستای پالنگان را جهت ثبت جهانی تکمیل کنیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: در این راستا مراسم هزار دف روز جمعه _سی‌ویکم فروردین_ در روستای پالنگان برگزار می‌شود و در سنوات آتی نیز این مراسم در آخرین جمعه فروردین هر سال برگزار خواهد شد.

وطن دوست افزود: در حال حاضر حداقل در حوزه گردشگری استان یک هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا در بخش خصوصی با ۹۰ طرح گردشگری وجود دارد.

کد خبر 745492

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • ۵۰۰هزارگردشگر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی گلستان اسکان یافتند
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی