Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دراین دوره آموزشی ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت ،در خصوص تکریم ارباب رجوع واهمیت آن برای سازمان , مفهوم تکریم ,تعریف ارباب رجوع و مشتری , شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها , انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع ,اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی), انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی ,نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت‌گزاری , اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن , و همچنین راهکارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری با شرکت فعال کارکنان و بحث های دوطرفه در زمینه تکریم ارباب رجوع در این دوره آموزشی گنجانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه شرکت کنندگان ضمن طرح تجربیات خود از برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت آنها مطالبی را مطرح نمودند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق مشکلات برنا شرکت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ محمدرضا بهرامی گفت: کارگاه آموزشی یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) به منظور برگزاری المپیاد آماده مرحله استانی تیم‌های برتر هر شهرستان، در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان، ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده و توانمند و برخوردار از مهارت‌های گروهی را از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه بیان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به آیتم‌های عمومی و سرفصل‌های تخصصی المپیاد آماده گفت: پناه‌گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق، حمل مصدوم (گروهی)، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان بانداژ، شکستگی و آتل بندی و اسکان اضطراری، بررسی و تحلیل فرم‌های داوری و نحوه آزمون کتبی از مباحث آموزشی عمومی و تخصصی المپیاد آماده با تدریس ۲۵ مربی است که فراگیران به صورت گروهی در این کارگاه تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون