Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق شکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری اردوی جهادی تابستان واحد تهران شمال تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده توسط تیم شناسایی گروه جهادی، امسال منطقه زیر‌دره شهرستان حاجی‌آباد استان خراسان جنوبی برای برگزاری اردوی جهادی انتخاب شده است. همچنین دهه اول شهریورماه دانشجویان برای خدمت‌رسانی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و غیره به منطقه مورد نظر اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارگاه مخلصین از ۸ سال پیش توسط واحد تهران شمال در استان خراسان جنوبی با هدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد‌‌ه است.

شکوری اظهار کرد: بسیج دانشجویی واحد تهران شمال اردوهای جهادی را باهدف رفع مشکلات استان خراسان جنوبی برگزار می‌کند. به همین دلیل قرارگاه مخلصین در این استان تاسیس و هرسال ایام نوروز و تابستان به چند روستا خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال درباره عمده کارهای انجام شده در روستاهای استان خراسان جنوبی بیان کرد: دانشجویان بسیجی در این هشت سال موفق به آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، ساخت مدرسه، خانه، کتابخانه و سرویس بهداشتی در بخش عمرانی و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی به کودکان و بزرگسالان در حوزه فرهنگی شده‌اند.

وی به برخی چالش‌های گروه‌های جهادی برای برگزاری اردو اشاره کرد و گفت: تأمین بودجه برگزاری اردوی جهادی، عدم همکاری مسئولان استانی مانند فرماندار، ناهماهنگی برخی سازمان‌ها مثل جهاد کشاورزی از جمله مشکلات برگزاری اردوهای جهادی است.

شکوری میزان استقبال و همکاری مردم مناطق محروم از دانشجویان را بسیار گسترده بیان کرد و گفت: مردم درک می‌کنند که دانشجویان قصد کمک‌رسانی و خدمت دارند و به همین دلیل با دانشجویان همکاری می‌کنند. البته پیش از ورود دانشجویان به منطقه، تیمی برای تشریح خدمات و طرح‌های گروه جهادی به منطقه اعزام و با امام جمعه، شورای روستا، مسئول بهداری و دیگر مسئولان جلساتی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

300 / 320 اردوی جهادی صادق شکوری دانشجویان جهادگر اردوی جهادی صادق شکوری دانشجویان جهادگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشجویان جهادگر اردوی جهادی دانشجویان جهادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان

مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نشست خبری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران بیان کرد: دانشگاه تهران وظیفه پیگیری این سنت دانشگاهی را بر عهده دارد که با آموزش عالی نوین پیوند خورده است. 

او گفت: ۹۰ رویداد بزرگ در سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود که یکی از رویدادها برگزاری نمایشگاه کار از ۲۱ تا ۲۳ خرداد است، هدف دانشگاه از برگزاری این نمایشگاه تکمیل چرخه مهارت، آموزش و اشتغال است. 

شهبازی با تاکید بر کسب مهارت‌های تخصصی توسط دانشجویان، مطرح کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت ها را برای ذی نفعان امر پررنگ تر خواهد کرد، نماینده شرکت ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند. تلاش می کنیم با برگزاری اردوهای مهارتی علاوه بر ایجاد فضای تفریحی و شاد، حتما دانشجویان را از نزدیک با صنایع آشنا کنیم. 

او تاکید کرد: پیشنهاد می کنیم که وزارت عتف برگزاری نمایشگاه کار را به منظور تقویت بیشتر ارتباط صنعت با دانشگاه در تمام مراکز آموزشی و دانشگاه ها جدی بگیرد. 

در ادامه، فرشته امین، مدیر کل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با بیان اینکه، بحث انتخاب جذب نیروی انسانی یکی از موضوعات مهم سازمان ها و منابع انسانی است، اضافه کرد: سازما‌ن‌ها قصد دارند نیروی متعهد متخصص و با انگیزه برای خود جذب کنند، از طرفی یک دغدغه مهم برای دانشجویان، پیدا کردن شغل مناسب مرتبط با رشته تحصیلیشان است.

او بیان کرد: امسال هم مانند سال گذشته دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران را برنامه ریزی کرده و اجرا می‌کنیم. در سال گذشته بیش از صد سازمان داخلی، بین المللی و دانشگاهی در نمایشگاه کار حضور داشتند و بیش از ۱۰ هزار دانشجو در این نمایشگاه و کارگاه های آن شرکت کردند.

امین گفت: بعد از نمایشگاه سال گذشته، ارزیابی انجام دادیم و خوشبختانه در زمینه های مختلف اتفاقات خوبی شکل گرفت.

او با اشاره به شعار امسال که شبکه سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده است، گفت: ایجاد کنسرسیوم بین سازمان ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش، دستاورد سال گذشته است.

امسال ارزیابی خاص تری روی سازمان هایی که تمایل دارند در نمایشگاه باشند خواهیم داشت.

دبیر نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اعلام اینکه ثبت نام کارجویان و کارفرمایان برای حضور در نمایشگاه از امروز آغاز خواهد شد، مطرح کرد: ملاک ما برای حضور سازمان‌ها این است که اعتبار لازم را داشته باشند و فرصت‌های شغلی متنوع ارائه بدهند.

او همچنین از افتتاح اداره کل مهارت خبر داد و گفت: اولین دانشگاهی هستیم که با چنین عنوانی اداره‌ای را راه اندازی کرده ایم. قصد داریم با ایجاد این اداره کل و برنامه های متنوعی‌ که طراحی و تدوین می‌شود بتوانیم به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و نسل جوان در کسب مهارت و تخصص و اشتغال کمک بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس