Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شعبه جايگزين شعبه ميدان حسن‌آباد بانک صادرات ايران از صبح امروز فعاليت خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي حاجي‌پور، معاون شعب و بازاريابي بانک صادرات ايران با بيان اين مطلب گفت: چهارشنبه‌شب در اثر آتش‌سوزي انبار يراق‌آلات در ميدان حسن‌آباد تهران، بخشي از شعبه ٢٢٠ بانک صادرات ايران که در همان ساختمان واقع بود، دچار آتش‌سوزي شد اما خوشبختانه به سيستم‌هاي اصلي و صندوق اين بانک آسيبي وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: به دنبال اين واقعه و پس از خاموش شدن آتش در صبح روز پنجشنبه، براي جلوگيري از کاهش سطح خدمات‌رساني به مشتريان آن شعبه، در کمتر از ٢٤ ساعت، با همت و تلاش مديران و همکاران ستاد مرکزي و منطقه مرکز تهران، شعبه ديگري در نزديکي همان بنا با همان کد شعبه، تجهيز و اطلاعات مشتريان به شعبه جديد انتقال داده شد.
معاون شعب و بازاريابي بانک صادرات ايران ادامه داد: تا اطلاع ثانوي، شعبه ٢٢٠ ميدان حسن‌آباد به ساختمان جديد واقع در خيابان حافظ، بعد از بازار موبايل ايران، نبش خيابان جامي (چهارراه عزيزخان) منتقل شده و مشتريان شعبه يادشده، امور بانکي خود را مي‌توانند در اين شعبه انجام دهند.
در روزهاي پنجشنبه و جمعه، مديرعامل، معاون شعب و بازاريابي و مدير امور شعب تهران و البرز از شعبه حادثه‌ديده و شعبه جديد بازديد کردند که نتيجه آن، تجهيز شعبه شعبه جايگزين در کمتر از ٢٤ ساعت کاري بوده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نخستین نشست ستاد همت در سال جاری با اشاره به اثربخشی طرح همت و رشد مناسب منابع بانک طی سال گذشته گفت: جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات خرد اولویت استراتژیک بانک در سال جاری است که این هدف منوط به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید از طریق ارائه خدمات مطلوب و مشتری‌مداری است.

وی با تاکید بر دستاوردهای بانک طی دو سال گذشته در حوزه‌های گوناگون گفت: انضباط مالی ایجاد شده در بانک و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی، انتشار به موقع صورت های مالی، برگزاری مجامع، اراده جدی در واگذاری املاک مازاد، کاهش مطلوب NPL و ... حاکی از جهت‌گیری صحیح بانک در مسیر اهداف کلان است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم در سال جاری با پیاده‌سازی مدل جدید بهره‌وری در بانک و مدنظر قرار دادن عملکرد افراد در بهروه‌وری واحدها، شاهد پویایی در تحقق برنامه‌های عملیاتی و اهداف ترسیم شده باشیم.

در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعب در جریان اجرای طرح همت ارائه و راهکارهای تقویت آن بررسی شد.

دیگر خبرها

  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • صادرات کفش نمدی از قم با اروپا
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد به جامعه ایثارگری