Web Analytics Made Easy - Statcounter


استاندار اردبیل گفت: امسال رونق صنعت در استان اردبیل نمودی عملی پیدا می‌کند و یک تحول عظیم در این حوزه در حال شکل‌گیری است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران اردبیل اظهار کرد: تمام مدیران استان به ویژه رئیس کل دادگستری مدافع به حق تولیدکنندگان و صنعتگران است و در این مقطع حساس تلاش بر این است تا حق و حقوقی از این فعالان ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمن اقتصاد و اشتغال کشور را نشانه گرفته تا با هجمه به این بخش‌ها مردم را از نظام و انقلاب بدبین کند، خاطرنشان کرد: استان اردبیل و مردمان آن از روحیه پرتلاش و جهادگونه برخوردارند و قطعا با یکپارچگی و همدلی و تکیه بر نیروهای خلاق اجازه نمی‌دهند تا دشمن بتواند خواسته‌های نامشروع خود را عملی کند.

استاندار اردبیل شتاب بیشتر توسعه استان را با افتتاح پروژه‌های عظیم اقتصادی، صنعتی و تولیدی یادآور شد و بیان کرد: هر چند ما در بخش‌های گردشگری با یک شرایط فصلی و نقص در چرخه تولید محصولات کشاورزی روبرو هستیم اما در بخش صنعت بهترین شرایط و کامل‌ترین چرخه برای اشتغال فراهم شده است.
بهنامجو افزود: امسال در استان اردبیل سال رونق صنعت است و ما باید سرمایه‌گذاران را راغب به این کار کنیم تا در سفر رئیس جمهور که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود منابع عظیمی به استان تزریق شود.
وی گفت: برخلاف سایر استان‌ها که رئیس جمهور قبل از سفر برنامه‌ریزی‌ها را با محوریت بانک‌ها در تهران انجام می‌دادند در شرایط کنونی این برنامه‌ریزی‌ها در اردبیل و با دعوت از مدیران بانک‌های دولتی انجام خواهد شد که امیدواریم همایش بانک‌های کشور در اردبیل زمینه جذب منابع بیشتری را اعم از سرمایه در گردش و سایر تسهیلات به بخش صنعت فراهم آورد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: به جای یک یا دو هزار میلیارد تومان جذدب تسهیلات باید در افق 1400 برنامه‌ریزی‌ها به سمتی باشد تا بنگا‌ه‌های اقتصادی از منابع کافی برخوردار شده و امکان توسعه و تقویت بخش عظیمی از منابع فراهم آید.
فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: با تلاش استاندار اردبیل و سایر مدیران ما باید بیشترین ظرفیت اشتغال را در بخش صنعت استان فراهم کنیم به طوری که میانگین اشتغال کشور در این حوزه 35 درصد است اما این میانگی در استان اردبیل 25 درصد می‌باشد.
جواد زنجانی از شناسایی و بازگشت 100 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید اشاره کرد و افزود: 350 واحد جدید نیز در این حوزه شناسایی شده‌اند که امیدواریم با حمایت مسئولان امر به چرخه تولید بازگردند.
وی اضافه کرد: 33 درصد مجموعه‌های اشتغال استان به دلیل مشکلات بانکی، بیمه‌ای و حقوقی راکد هستند که امیدواریم در سال رونق تولید با حمایت همه جانبه این شرایط و فضا در استان در مسیر توسعه ایجاد شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال سرمایه سرمایه گذاران شورای اداری صنعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نوبخت اژدری عزم سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم را جدی ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که به تدریج تکمیل شده و در چند مرحله تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن نیز به توان تولید بخش استان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزایش ظرفیت واحد‌های تولید کشاورزی استان را رویکرد جدید سازمان تحت مدیریت خود اعلام و اضافه کرد: بررسی کارشناسی نشان می‌‍دهد که ۲۹ طرح مهم کشاورزی استان شرایط فنی و کارشناسی لازم برای تحقق این هدف را دارند.

اژدری اظهار کرد: با افزایش ظرفیت این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و توان تولید بخش نیز به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او همچنین افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره‌برداری از این پروژه کلیدی و مهم، به میزان یک میلیون تن به مجموع تولیدات کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ایجاد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵ هزار نفر را از جمله مزیت‌های این طرح ذکر کرد و گفت: عملیات تکمیل این طرح نیز با اختصاص بودجه مورد نیاز آغاز شده است.

اژدری در ادامه توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را از جمله رویکرد‌های جدید توسعه بخش کشاورزی در این استان طی سال جاری اعلام کرد و افزود: در این زمینه تکمیل و آغاز بهره‌برداری از ۴۱۲ هکتار واحد گلخانه در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های گلخانه‌ای در سال جاری ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزار و ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

اژدری فعال سازی ۳۸ واحد راکد و نیمه‌فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌‍دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • احمد مازنی: افکار، اندیشه‌ها و سلیقه‌های مختلف را باید به رسمیت بشناسیم/ صلاحیت بسیاری افراد را به دلیل ملاقات با آقای خاتمی رد کرده‌‎اند/ مشارکت به معنای واقعی کلمه با ایجاد فضای احساس تعلق ملی ایجاد می‌شود/ امید باید واقعی باشد
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • راز‌های عجیب و غیرقابل باورِ تاریخی؛ از زنده بودن هیتلر تا رابین هود واقعی!
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می تواند موفق باشد
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • چگونه هدف خود را در زندگی پیدا کنید؟